Gå til innhold

*** JULENISSEN KOM ***

Anbefalte innlegg

:smile: :smile: :smile:julenissen kom til meg å i år :smile: :smile: :smile:

sendte i retur til psdata ett nesten 1 år gammelt MSI pro 2a 200MHz FSB hovedkort som ikke funket som det skulle :smile: og som man kun kan kjøre duron og 200MHz FSB Athlon på...

Vet dere hva jeg fikk tilbake :smile: :smile: :smile:

Jo ett MSI K7T-TURBO Hovedkort for Socket A

som jeg kan kjøre 266MHz FSB og AMD XP prosessorer på :smile: :smile: :smile:

hhehehheheh snakker om julenissen...

det kortet jeg sendte inn hadde vel vært verdt kankje ca 500-600 kr vis det hadde virket, og så får jeg ett kort som koster godt over 1000 kr tilbake...

takkings og bukkins til psdata :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja flere webbshopper skulle hatt den suporten som psdata har :smile:

(har hatt noen dårlige erfaringer blant annet med Multicom :sad:

jeg har brukt psdata det siste året og aldri har jeg opplevd noen problemer med dem...

har kjøpt utstyr der for 25-30 tusen(siste året)og har måttet

byttet ut 3-4 hardware enheter PGA feil...

dette har alltid ordnet seg kjapt og greit og som regel med fordeler for meg (som med det overnevnte hovedkortet :smile:

pluss att de har en meget rask leveringstid...

Foresten ser på webbshopguiden her på hardware.no att de er den webbshoppen som har flest 6ere

http://www.hardware.no/webshoper/erfarings...?webshop=psdata

jepp jepp ...

Lenke til kommentar

Men den knekte duronen min kom tilbake fra ps data ;(

kjøleren (super orb kjøpt på psdata den oxo) hadde sterk klips å knekte coren. Synd at jeg fikk samme skiten tilbake :sad:

Nå kjører jeg tbird 800 på maskinen.

Men den er ikke overklokkbar via fsb.

Duronen min (800MHz) klarte 936 som er det samme som min p3800 klarte. Den rula på fsb oc dah.

Tbirden får jeg opp i 816 mhz.

Tør ikke å blyantklokke den.

Lenke til kommentar

Alle er blitt styggelig nøye på om coren er skadet. Har en kompis som fikk sin tbird i retur fra Komplett/Norkom grunnet en mikroskopisk skade i et hjørne. Gutta der nede må ha brukt lupe for å finne den! De hadde til og med tegnet inn med piler som indikerte hvor skaden var, sikkert for ikke å glemme det selv.....

PS og MultiCom er også strenge på dette nå. Spørs om ikke AMD har strammet inn noe på dette, ja.

Lenke til kommentar

Ja det med coren er en jævla negativ ting med AMD`s

cpuer..og enda værre er det att de ikke tar ansvar for det jeg kaller produkjonsfeil...

Dette begrunner jeg med att jeg personlig har hatt 3 forskjelige cpukjølere til socket a og enda jeg har lest både opp og ned alle innstalasjonsmanualer så er det vanskelig og ikke la være og skade coren på en AMD cpu når man monterer på cpukjøler uansett hvilken merke man har :sad:

dette vet alle som har montert en del AMD cpuer...

har selv montert 8-10 stk og 3 av disse har fått små skader (bare 1 ble ødelagt)virket ikke etterpå :sad:

Så att AMD selger disse cpuene billig er vel en overdrivelse...

man tar jo en stor sjanse når man kjøper seg AMDcpu...

da man risikerer og skade coren slik att cpu ikke virker, og risikerer dermed og ikke få erstating får cpuen :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...