Gå til innhold

Spillverket.no: Linux del.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, den BSD-saken snakker vi ikke om (står i hylla ennå) :grin:

Nå er vi fryktelig off-topic her også da.

Men for å være litt on-topic; ville det ikke være tungvint dersom man skulle begynne å dele forumet i Linux og Windows-deler. Egentlig burde selve Linux-delen også være overflødig - men høre inn under "operativsystemer" sammen med Windows osv. "Programvare" burde så brukes til andre typer programmer til alle typer operativsystemer igjen.

[liefevirks:tide]

[ Denne Melding var redigert av: Dan Hansen på 2002-08-28 18:20 ]

Lenke til kommentar

Nja, føler nesten jeg må svare på den - selv om vi nå er way off-topic.

Jeg bestilte FreeBSD ver 4.6 Jewell Case fra USA sammen med en del andre ting fra FreeBSDMall. Ble en del billigere og raskere (trodde jeg da) enn å vente og kjøpe det her hjemme. Ventet i flere uker før det endelig kom. Men billig ble det da :smile:

Lenke til kommentar

Bedre om det er delt spør du meg, drive og leite og se om man finner noe linux relatert. Lettere når man har 1 linux del, slipper man og leite runt i djevelskapet. Og har lenge sakt at man skall skifte Linux delen på hardware.no til "linux / BSD". Men det blir ikke hørt.

Uansett, vill ha Linux spilldel. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-28 17:34, Goldelf skrev:

Hva med og ha en gruppe for oss linux brukere til og diskutere spill?

Hva med å bruke gamer.no delen da? Der diskuteres både win/ix86, ps, gc og xbox fra før, så hvorfor ikke *nix/ix86 også? Q3A, UT og rtcw er jo helt game-play messig helt likt uansett platform det spilles på (det er vel de mest aktuelle).

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-31 14:09, Goldelf skrev:

Var ikke ment for en plass til og småpjatte om selve spillets inhold. Har en gutt problem med og installere det, eventuelt får feilmeldinger i løpet av spillet så er det ikke det samme som windows nei. Linux er IKKE windows.

Da er det et teknisk problem som man poster i linux delen, det er derfor den er der.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-31 16:08, Dan Hansen skrev:

...trodde ikke man hadde problemer i Linux jeg :razz:

Hehe... Har du litt dårlige erfaringer med installasjon og bruk av GNU/Linux? Du måtte kanskje gi opp og luske tilbake til Windows XPs binders-hjelper med halen mellom beina?

LeD

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-31 20:31, Dan Hansen skrev:

Neida, jeg har ingen problemer overhodet med hverken Linux eller FreeBSD.

Går så det griner. :razz:

Det var synd... Det er nemlig ingenting man lærer så mye av som problemer. Det meste jeg kan om både Windows og GNU/Linux har jeg lært ved å søke løsninger på problemer som måtte oppstå.

Men når magiske binderser og trollmenn ordner alt i bakgrunnen blir man lett sittende som tullinger og "trykke på en tast for å fortsette". Det lærer man lite av.

LeD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...