Goldelf Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Hva med og ha en gruppe for oss linux brukere til og diskutere spill? Siden vi er i mindretall, blir det vanskeligt og finne verandre mellom all ondskapen (windows brukerene, sorry:) Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Kan vi ikke bare fjerne Linux-delen da? Alle vet jo at Linux kun er for dem som ikke har råd til et skikkelig operativsystem Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Dan hansen, fy! :razz: Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 nei, det er ikke alle som har råd til å bestille BSD fra USA dan :wink: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Hehe, den BSD-saken snakker vi ikke om (står i hylla ennå) Nå er vi fryktelig off-topic her også da. Men for å være litt on-topic; ville det ikke være tungvint dersom man skulle begynne å dele forumet i Linux og Windows-deler. Egentlig burde selve Linux-delen også være overflødig - men høre inn under "operativsystemer" sammen med Windows osv. "Programvare" burde så brukes til andre typer programmer til alle typer operativsystemer igjen. [liefevirks:tide] [ Denne Melding var redigert av: Dan Hansen på 2002-08-28 18:20 ] Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Bestille BSD fra USA, da har man gullhår. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Nja, føler nesten jeg må svare på den - selv om vi nå er way off-topic. Jeg bestilte FreeBSD ver 4.6 Jewell Case fra USA sammen med en del andre ting fra FreeBSDMall. Ble en del billigere og raskere (trodde jeg da) enn å vente og kjøpe det her hjemme. Ventet i flere uker før det endelig kom. Men billig ble det da :smile: Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Bedre om det er delt spør du meg, drive og leite og se om man finner noe linux relatert. Lettere når man har 1 linux del, slipper man og leite runt i djevelskapet. Og har lenge sakt at man skall skifte Linux delen på hardware.no til "linux / BSD". Men det blir ikke hørt. Uansett, vill ha Linux spilldel. :smile: Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 det er vel ikke så mange spill som funker under linux..uten wine/x ...så det gjør vel alt mye mer uoversiktlig Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Her kan man poste slike ting Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 vell, alt er bedre en og bestille FreeBSD fra Amerika. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Den 2002-08-28 17:34, Goldelf skrev:Hva med og ha en gruppe for oss linux brukere til og diskutere spill? Hva med å bruke gamer.no delen da? Der diskuteres både win/ix86, ps, gc og xbox fra før, så hvorfor ikke *nix/ix86 også? Q3A, UT og rtcw er jo helt game-play messig helt likt uansett platform det spilles på (det er vel de mest aktuelle). Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Var ikke ment for en plass til og småpjatte om selve spillets inhold. Har en gutt problem med og installere det, eventuelt får feilmeldinger i løpet av spillet så er det ikke det samme som windows nei. Linux er IKKE windows. Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Men men, uanset, det blir ingen linux del ser det ut som, og da helder ikke noe mere og diskutere. *gone* Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Den 2002-08-31 14:09, Goldelf skrev:Var ikke ment for en plass til og småpjatte om selve spillets inhold. Har en gutt problem med og installere det, eventuelt får feilmeldinger i løpet av spillet så er det ikke det samme som windows nei. Linux er IKKE windows. Da er det et teknisk problem som man poster i linux delen, det er derfor den er der. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 ...trodde ikke man hadde problemer i Linux jeg :razz: Lenke til kommentar
LeD Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Den 2002-08-31 16:08, Dan Hansen skrev:...trodde ikke man hadde problemer i Linux jeg :razz: Hehe... Har du litt dårlige erfaringer med installasjon og bruk av GNU/Linux? Du måtte kanskje gi opp og luske tilbake til Windows XPs binders-hjelper med halen mellom beina? LeD Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Neida, jeg har ingen problemer overhodet med hverken Linux eller FreeBSD. Går så det griner. :razz: Lenke til kommentar
LeD Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Den 2002-08-31 20:31, Dan Hansen skrev:Neida, jeg har ingen problemer overhodet med hverken Linux eller FreeBSD.Går så det griner. :razz: Det var synd... Det er nemlig ingenting man lærer så mye av som problemer. Det meste jeg kan om både Windows og GNU/Linux har jeg lært ved å søke løsninger på problemer som måtte oppstå. Men når magiske binderser og trollmenn ordner alt i bakgrunnen blir man lett sittende som tullinger og "trykke på en tast for å fortsette". Det lærer man lite av. LeD Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Den 2002-08-30 20:01, Dan Hansen skrev:Her kan man poste slike ting Den var bra Men det må da finnes andre forum for spill til linux en plass i verden. [ Denne Melding var redigert av: iron_knuckle på 2002-08-31 21:24 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå