Jokko88 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg vil gjerne kjøpe "Hviket Liv(My Family)" på DVD, er det mulig? Helst fra en Norsk butikk. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hvilket Liv! @ Platekompaniet Lenke til kommentar
wacz Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 http://www.platekompaniet.no/Sok.aspx?frmq...p;searchOpt=ALT Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Wow, nice bump. Åssen er det mulig, egentlig? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jokko88, fekk du nokonsinne kjøpt denne DVDen? Eller venta du heilt til denne bumpen? "My bumps, my bumps, my lovely forum bumps..." Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 http://www.platekompaniet.no/Sok.aspx?frmq...p;searchOpt=ALT Bumper tråden igjen, bare for å tilføye at selv om Platekompaniet selger dem, så er det altfor dyrt der, sammenlignet med hvis du bestiller dem på play.com, hvor du får dem til 50-60 kr stykket. Siden Platekompaniet uansett bare har UK import-utgaver også, er det ingen annen forskjell enn prisen. (og ventetiden selvsagt). Lenke til kommentar
wacz Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Altså. En venn av meg lurte på hvor man kunne kjøpe dvd-en. Koste hva det koste ville. Jeg søkte etter det på google, og kom til denne siden. Men linken funket ikke, så jeg søkte på Platekompaniet og la til en ny link. Så i tilfelle andre skulle finne fram til denne siden (via google eller annet), slapp de i hvert fall å komme til en vegg. Endret 11. oktober 2009 av wacz Lenke til kommentar
afirm Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Og der var ein ny bump eit faktum? Lenke til kommentar
wacz Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ja. Sånn går dagene, vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå