tunefish Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Har en moddet xbox som ikke leser cd men bare dvd. (toshiba?) uansett... alle media jeg har brukt på den til nå er dvd+r og da først og fremst that's write 4x. jeg ser nå for tida at det er mye tilbud på dvd-r, men vet ikke om boxen min vil takle det like bra. noen erfaringer, kunnskaper, synspunkter? takk. -båb- Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Har en moddet xbox som ikke leser cd men bare dvd. (toshiba?)uansett... alle media jeg har brukt på den til nå er dvd+r og da først og fremst that's write 4x. jeg ser nå for tida at det er mye tilbud på dvd-r, men vet ikke om boxen min vil takle det like bra. noen erfaringer, kunnskaper, synspunkter? takk. -båb- 5155436[/snapback] Vet ikke helt om jeg forstår spørsmålet.. Hvorfor ikke bare fortsette å bruke thats write dvd-r plater ? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Du kan jo bare kjøpe en dvd-r plate å prøve? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Min fuker best med dvd-r. men det har tatt det meste dvd+r også. Bare et par filmer som ikkje har funka Har brukt alle merker plater. Alt etter som hva som er billig Endret 14. november 2005 av meanbean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå