- mOtz^ - Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Så akkuratt ferdig filmen, men enkelte ting virket litt forhondsvurdert, slik at det så ut som skuesplill. Men noen som kan noe mer om hendelsen`? Hva tror dere`? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Så akkuratt ferdig filmen, men enkelte ting virket litt forhondsvurdert, slik at det så ut som skuesplill. Men noen som kan noe mer om hendelsen`? Hva tror dere`? 5155161[/snapback] :!: Tror ikke noe som helst. Det er en film, og ikke i nærheten av å være basert på noen sann historie. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Så akkuratt ferdig filmen, men enkelte ting virket litt forhondsvurdert, slik at det så ut som skuesplill. Men noen som kan noe mer om hendelsen`? Hva tror dere`? 5155161[/snapback] :!: Tror ikke noe som helst. Det er en film, og ikke i nærheten av å være basert på noen sann historie. 5155226[/snapback] oki, har hørt at det er sann historie jeg skjønner du, men da har jeg blitt fortalt feil? Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 jeg har også hørt det, men det er nok bare skuespill du:P Lenke til kommentar
Njål Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Så akkuratt ferdig filmen, men enkelte ting virket litt forhondsvurdert, slik at det så ut som skuesplill. Men noen som kan noe mer om hendelsen`? Hva tror dere`? 5155161[/snapback] :!: Tror ikke noe som helst. Det er en film, og ikke i nærheten av å være basert på noen sann historie. 5155226[/snapback] oki, har hørt at det er sann historie jeg skjønner du, men da har jeg blitt fortalt feil? 5155251[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) http://imdb.com/title/tt0185937/trivia When promoting the film, the producers claimed it was real footage. Some people still believe it. The three leads believed the Blair Witch was a real legend during filming, though of course they knew the film was going to be fake. Only after the film's release did they discover that the entire mythology was made up by the film's creators. Endret 14. november 2005 av PT Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg blir mindre klok på den filmen for hver gang jeg ser den. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Og de som bor der filmen ble innspillt, var vel rimelig irriterte på filmen også. I etterkant kom det visstnok masse turister som også lette etter heksa. Som aldri har eksistert, det er ikke engang ett lokalt sagn der som minner om det... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hvis du tror den er ekte, hva med å bare se andre filmer som skuespillerene har spillt i? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jepp, det er en spillefilm med fiktiv historie og med skuespillere. Period. Ikke noe mer å diskutere. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jepp, det er en usannsynlig dårlig spillefilm med fiktiv historie og med elendige skuespillere. Period. Ikke noe mer å diskutere. 5155949[/snapback] Hjalp deg litt med formuleringene, jeg. T'Weed Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Det beste med Blair Witch Project er dokumentarfilmen de lagde for å promotere den. Den var utrolig bra. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 The Blair Witch Project er jo ren opspinn da, hun som spilte hovedrollen i filmen har jo medvriket i miniserien Taken som er spilt inn 3-4 år etter The Blair Witch Project . Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Utrolig at enkelte tror filmen er ekte i dag. Promoteringen rundt filmen da den kom ut bygget på at den var ekte da. Skuespillerne var ført opp som død på IMDB tilogmed. Veldig mange trodde på det også. S, Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Skulle akkurat til å skrive det samme som Svankmajer, men du var litt for kjapp for meg Men det er ikke så rart at han trodde filmen var ekte hvis han ikke har følgt mer med på saken etter 1999. Fordi det var MANGE som trodde den var ekte da. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Det som dog er helt sant er storyen bak Da Hip Hop Witch EDIT: Som er den dårligeste filmen jeg noensinne har spolt gjennom. BWP var mye bedre når jeg spolte gjennom den. Endret 15. november 2005 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 The Tony Blair Witch Project noen som har sett denne? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Blair Witch og Cannibal Holocaust er de eneste ekte filmene med skuespillere. Endret 15. november 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hva mener du med det, da? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Det beste med Blair Witch Project er dokumentarfilmen de lagde for å promotere den. Den var utrolig bra. 5156689[/snapback] Det er faen meg sant! Jeg fikk anbefalt filmen av en kamerat, som hadde sett den og syntes den var veldig spennende. Var vel i 2000? Bestilte den fra USA, og når jeg fikk den så kikket jeg på filmen i "god viten" om at alt bare var oppspinn (les: film og skuespill), som min kamerat hadde fortalt meg at det var.. Men, så kikket jeg på ekstramaterialet som fulgte med DVD'n; deriblandt den dokumentaren som ble vist på TV i USA i forkant av at filmen kom på Kino der.. Og, jeg må faktisk innrømme; Selv om jeg visste at filmen var bare en film, så, etter å ha sett dokumentaren, ble jeg veldig usikker, og måtte søke på internet for å finne stoff om skuespillerne.. Det var virkelig utrolig, for jeg blir aldri (slik) engasjert i film.. Men, den dokumentaren.. det var noe av det mest geniale som jeg har hørt om på lenge når det gjeler Film-PR-stunt!! Hadde jeg bodd i USA, sett den dokumentaren, og etterpå sett filmen, uten å hørt noe spesielt annet.. Da er jeg nesten sikker på at jeg hadde tatt turen for å se etter heksa selv.. Eller løpt som faen i motsatt retning.. For; Den "dokumentaren" fortjener en 6'er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå