tcg Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Halla! Har planer om å kjøpe meg z5500 og har derfor noen spørsmål jeg setter stor pris på å få besvart! Har bare et integrert lydkort i hovedkortet som ikke er serlig bra, jeg lurer derfor på hvilket lydkort som er det beste kortet til z5500? Jeg ønsker å holde meg under 1000 kr (helst under 500). Har også noen spørsmål når d gjelder de inngangene til z5500: Det er noen av inngangene til z5500 som heter "digital coax" og "digital optisk", hvilken funksjon har disse inngangene? er det mono-lyd eller no? (er ganske amatør på dette planet så setter stor pris på om du forklarer!) Leste dette på en test: "Tilkoblingsmulighetene er 3x analog linje, digital optisk eller digital coax. På siden av enheten er det også hodesettutgang, og en ekstra tilkoblingsmulighet for analog stereolinje." Hva menes med analog? Det at anlegget er THX-spesifisert, betyr d vare at det er THX godkjent? Leste noen av de tilbakemeldingene på komplett og mange snakket om at man burde bytte ut en av kablene til en fiberkabel, hvilken kabel mener de? lol, har nok stilt en god del dumme spørsmål her men setter veldig stor pris på at dere tar dere tid til å svare på dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå