abedin Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hei Jeg hadde en hardiskkrasj igår noen mapper ble borte, men idag hadde jeg andre krasj og hele hardisken ble ulelslig i Min datamaskin har kjørt diagnose og det finnes ikke bad sectors !!. Jeg kjøpte programmet diskinternal recovery 1.22 alle filene kom frem etter 4-5 timer scanning, men de var desverre kurupte alle sammen. jeg tenkte å prøve ut getdataback istedet !. Er det et bedre program ?? Mvh Abedin Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg har hatt stor suksess med dette programmet, både i fat og ntfs utgave! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Getdataback fekk tilbake filene frå ein formatert disk for min del (ntfs) så det programmet fikser biffen. Lenke til kommentar
abedin Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 hei Getdataback var løsningen har klart å få tilbake nesten 90% av innholdet og filene er 100%. Programmet er verd de 79 usd det koster !!, til sammenligning kostet diskinternals ntfs recovery 1.22 99 us og ga korupte filer bortkastet penger. Jaja hva gjør man ikke for filer man har hatt i alle disse åra så har du problemer med diskkrasj bruk getdataback!!. takk for responsen folkens Mvh Abedin Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg har formatert 1 gang for å bli kvitt et virus, og i senere tid hatt en harddisk krasj. Jeg har prøvd med GetDataBack og Diskinternals, men det var VELDIG mange korupte filer .. Er det mulig å fikse det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå