MrLee Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hei, har en fin liten svart MIST 500W som er ny. oppdaget en svak summelyd fra den når jeg installerte den og strømmen var på (men PC av (bryteren bak)) er det vanlig? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Etter det jeg har oppfattet så er det er lite problem med dette på noen MIST 500W's psu'er. Har akkurat samme "problemet" selv, men jeg merker ikke noe av det, pga. min maskiner på hele tiden. Jeg sendte mail til NetShop (Der jeg kjøpte den) angående "problemet" og fikk dette i svar: Vi har et par kunder som har meldt det samme som dere den siste tiden. Det ser ut som om det ikke gjør noen skade, men hold et øye med maskinen. Dersom dette skulle bli plagsomt bytter vi ut psu'en. Så hvis det er ekstremt plagsomt for deg, så er det bare til å forklare problemet til kundeservice, så får du nok en ny psu om du ønsker det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 plagsomt? neida, jeg merka det bare fordi hodet lå omtrent oppå psu da jeg satt og kobla... var redd det var en defekt jeg..ble litt redd. takk for info Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Det er ikke uvanlig. I en strømforsyning er det spoler og spolene vil vibrere med 50Hz når det går vekselspenning gjennom dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå