CowboyBebop Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 hei. jeg har en fujitsu siemns amilo d 1845. har et problem, viften min bråker noe inn i hampen. har hørt at når du har en pentium 4 kontra pentium m så vil den bråk mer, men at den skal bråke så mye synes jeg er rart. viften går i et kjør og dette er veldig irriternede når jeg sitter og arbeider. er det noen mulighet at jeg kan slå av viften. i bios menyen eller noe sånt? er kanskje ikke noe lurt når jeg kjører programmer som krever mye, men kan vel ikke skade når jeg arbeider med works og i regneark noen som kan hjelpe meg på veien, hvis det er noe jeg kan gjøre da. vil nødig kjøpe en ny data pga dette problemet.... på forhånd takk Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 En laptop med p4 bråker som et uvær. Å slå av vifta vil steke cpuen på få sekunder. Selg og kjøp pentium m neste gang. Lenke til kommentar
Timmii Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 En annen ting er at, jo varmer det er til prosessoren, jo forter vil viften gå. Ergo viss du klarer å få ned temperaturen så vil nåkk viften bråke mindre. Også viss du har sitter å jobber og har pcn i fanget. Prøv ikke å tette vifte " hullet ". Noen bærbare kan ha det på undersiden. men beste løsning er vell selg og kjøp ny Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Du kan også se om du finner en ny bios til hovedkortet, det kommer ofte updates til bærbare pcer som senker støynivået. Uansett så vil du ikke få det p4 monsteret stille da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå