Gå til innhold

Hvor mye har dere handlet for på komplett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ca 10.000,- på komplett, men har gått over til pcutstyr da dem er billigere.. servicen hos begge vet jeg ikke noe om.

 

har handlet en ferdibygget pc hos komplett.

 

Edit: har brukt litt over 8000,- på pcutsyr.no men det blir vel litt off-topic..

Endret av tropic
Lenke til kommentar

Har handlet for vel 50 000,- over de siste fem år. Dette inkluderer tre komplette pcer, masser av pc komponenter og en del mobiltelefoner. Var meget fornøyd med priser, service og leveringstid inntil i vår. Servicen var ikke i nærheten av det den var tidligere ved retur av defekte varer, så blir nok med de 50 000,- når det finnes så mange gode konkurrenter. :-)

Lenke til kommentar
Eg kom fram til rundt 80 000. trodde ikkje eg hadde brukt så masse.

Har jo brukt en god del på netshop, mpx, psdata og da.

så gudane veit kor masse eg har brukt på datating dei siste åra

 

 

 

Jaha! Du bør jo da kanskje oppdatere profilen din.

 

AMD Athlon XP2500+

Abit KD7-G

2 stk. TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB = 1024MB

Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB

2 stk. Seagate Barracuda 7200.7 120GB S-ATA 8MB

2 stk. Western Digital Caviar 250GB IDE ATA/100 8MB

 

80 000 kr + endel på Netshop, Mpx og PSData. Sikkert!

 

 

Nei,

 

"Per, du lyver"

Endret av brazir
Lenke til kommentar

Det må jo bli sånn at masse folk juger om dette... Han er bare 12-13 år gammel da, selv om det ikke er en unnskyldning til å juge!

 

Jeg har vel brukt ca 100 000,- på komplett de siste 5 årene. Dette er et reelt tall, da je har kjøpt 4 komplette(og dyre PCer) der og mye deler ol...

 

Komplett er den butikken som har fått desidert mest fra meg! De andre har fått ca 20k tilsammen... Dette er da ikke bare til meg alene, men også til familien og no småtteri til andre.

 

Det som hvertfall er helt sikkert er at jeg har brukt ALT for mye på det... :no:

 

 

Edit: Glemte jo å si at jeg er meget fornøyd med servicen, både ved kjøp og retur!

Endret av GA
Lenke til kommentar

Skummelt å begynne å regne på sånt.

 

I sommer så regnet jeg ut hvor mye penger jeg hadde lagt igjen hos AMD de siste 2-3 årene, og det ble faktisk rett over 50k ... men det er inkludert prosessorer jeg har handlet hos Netshop, PS, shg og itbutikken.

 

Komplett/Norek alene .. rundt 60-70 kanskje?

 

 

Alt for mye ... WOMBAT!!

Lenke til kommentar

har handlet for 46225 siden 2002-03-17 til 2005-08-22

da har jeg ikke tatt med hva jeg har kjøpt til to andre for det er jo deres penger og ikke mine ;) har altid vært fornøyd med servicen har fått erstatning hvær gang det har vært no. derfor er det kansje litt vanskerlig å gå bort fra dem

Lenke til kommentar
har handlet for 46225  siden 2002-03-17 til 2005-08-22

da har jeg ikke tatt med hva jeg har kjøpt til to andre for det er jo deres penger og ikke mine ;) har altid vært fornøyd med servicen har fått erstatning hvær gang det har vært no. derfor er det kansje litt vanskerlig å gå bort fra dem

5156994[/snapback]

 

Kanskje du burde sjekket litt priser. Det er faktisk utrolig mye penger å spare hvis du sjekker ut litt. Særlig med tanke på hvor mye du har kjøpt for.

HW.no har jo endel verktøy for nettopp dette. Der kan du legge det du skal kjøpe i handlevogn. Deretter kan du se hvilke nettbutikker som har det du skal ha på lager, samt hvilke som har den billigste totalprisen.

Lenke til kommentar

Får vel slenge meg med på denne tråden :)

2stk CNet Switch 10/100 5P

Sony Ericsson USB-kabel DCU-11

Zalman VGA Minne kjølere Z

Steelpad QcK musematte

Thermaltake Soprano Sort m/vindu

 

Pc:

Asus K8N Hovedkort for Socket 754

Q-Tec Midi tower ATX 6024MD, Sort

Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 128MB DD

AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz

Maxtor DiamondMax Plus 9 160GB S-ATA

Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB

 

Har totalt brukt 7085 kroner på komplett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...