Gromit Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Hei. Hvor stor load takler en WRT54G? Jeg kjører 2 torrents på en PC samtidig med en server som belaster linja linjen det er snakk om er 100mbit. Når jeg drar for fullt så klikker WRT54Gn og mister nettet. Etter en resett (strøm av og på) så er den fin i 5 minutter for så å klikke igjen WRT54g kjører nyeste Sveasoft public Alchemy load average har vært 1,5 ca. Endret 14. november 2005 av Gromit Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hei. Hvor stor load takler en WRT54G? 5154858[/snapback] I følge de innleggene jeg har sett vil ikke en slik router håntere 100Mbit/s linje hvis du kjører det linja kan holde, mener og ha lest på Sveasoft sitt forum at 30 - 40Mbit/s er det disse routerne greier og håntere på en fornuftig måte, dog er dette bare det jeg har lest meg til. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Problemet er at det begrenset til 1 ip per uttak og jeg har 3 uttak i leiligheten, men av grunner vil jeg kun ha de 2 pcene på 1 plass så da må jeg kjøre router. hmm. får prøve med original firmware som har mindre fiksfakseri så kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Ooh. litt over 24 timer akkurat Men back to the point. La inn siste originale firmware til min WRT54G V2.2 (4.20.7 om jeg ikke tar feil). Virker routeren tåler litt mer pining nå som den ikke har en firmware med så mange finesser som krever tid av CPUen. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) wrt54g klarer i praksis og route ca 22-25mbit(med orginal), var noen som pasta en link til lyse som hadde testa det, og wrt54g var dem som kom best ut. dlink og sånt lå på ca 10mbit. Edit: glemte og si kan du trime den cpu på wrt fra 200mhz til 300-350mhz, ved og sette på en stor kjøleribe og vifte. og bare editere i nvram Endret 16. november 2005 av ranvik Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Da er spørsmålet. Hvilken router trenger jeg for å kjøre full pupp? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Ja da bumper vi opp opp Det som ønskes svar på er postet i foregående post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå