olat84 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Hei! Har et usb tråløst kort fra jensen (11mbit) Funker bra til surfing og slikt, men når jeg har samtaler over msn eller skype, virker det som om kortet kobler av i 5-10 sekunder hvert minutt. Den skjermen nede til høyre, får et rødt kryss over seg. Noen som har noe svar? samtalen blir ikke brudt, men jeg hører ingenting, og får ikke sendt noe ut heller... Noen svar? Legger til at dette problemet ikke oppstår når jeg bruker nettverkskabel. Endret 14. november 2005 av olat84 Lenke til kommentar
Ob3yM3 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det som skjer er at du internettforbindelsen slutter i noen sekunder. Bruker du router? Lenke til kommentar
olat84 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Det som skjer er at du internettforbindelsen slutter i noen sekunder. Bruker du router? 5154922[/snapback] Ja. Det er det som skjer. Ja, vi bruker en trådløs router. (Hvis det har noe å si ,s å er det og denne ruteren jeg kobler kabelen inn i, og da fungerer det jo fint...) Men da den er 2 etg under meg, er det ikke ideelt å ha kabel gjennom hele huset. Signalet er forøvrig veldig bra, sier programmet jeg bruker... edit: Den kobler ut kun når jeg fører stemmesamtale, ikke ellers. Ruteren er en "cNet CWR-800 Smart wireless g router" Endret 14. november 2005 av olat84 Lenke til kommentar
olat84 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Prøvd å oppdatere firmware / drivere? Kan være at ruteren restarter når det er mye trafikk. Lenke til kommentar
olat84 Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Har lett etter en firmware oppdatering, men tydeligvis finnes det ingen. Så da kan jeg utelukke det. Har noen andre noen tips til hva jeg kan gjøre? Kan det være at det trådløse Jensen kortet(usb) er skyldig? Ola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå