x-team Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Vurderer og kjøpe meg en k750i med young talk.. og det står at den er sperra i 12mnd.. er den det eller det noe de skriver? På 6600en jeg hadde og på k700ien som jeg har nå så er de ikke sperra.. kan bruke hva som helst i de.. Er 'sperra' til telenor de.. Lenke til kommentar
zand Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Når det står at telefonen er sperret er de som regel det. Det har hendt at partier med telefoner har vært merket med at de har vært sperret, hatt Entry osv, men ikke har hatt det. Dette skjer en gang i blant om telefonene må ut så fort som mulig, og de ikke rekker det hos distributøren. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Be dem sjekke før du kjøper. Som regel er telefonene sperret, men i enkelte tilfeller har ikke operatøren tid til å legge inn sperre før de sendes til butikkene. En K750 som selges i dag er mest sannsynlig sperret. Hadde du kjøpt den da den nettopp var kommet på markedet, ville du fått en ulåst en. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Feilpostet og flyttes. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Ok. Kan jeg fjerne sperra på k750i da? Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Ok. Kan jeg fjerne sperra på k750i da? 5162809[/snapback] Med rett utstyr, noe jeg tviler på at du har, kan du det. Om du ikke har det kan du sende inn mobilen til f.eks. www.unlockshop.no Vet ikke hvordan det er med K750i nå, men når jeg kjøpte min med Telenor i september var den låst, men hadde ikke Entry slik det sto den skulle. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Står på unlock at du kjøper en kode til 199kr eller noe og telefonen blir låst opp. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 SE-telefoner må vel leveres inn. Er vel kun Nokia som kan åpnes med kode. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Står på unlock at du kjøper en kode til 199kr eller noe og telefonen blir låst opp. 5163796[/snapback] Det gjelder kun Nokia-telefoner, SE-telefoner må sendes inn og låses opp med en tms-kabel eller noe liknende... Lenke til kommentar
x-team Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Ok. Får sende den inn da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå