Gå til innhold

Ossen "Stash" har du med deg på lan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ossen ftw!

 

Men, når jeg lanet, hadde jeg med data, farris, mat(vanligvis pizza på små lan) og litt snacs. De to gangene jeg har vært på tg, hadde jeg med meg 2 brød og pålegg, ett brett cola og farris. Kjøpte ellers middag på restauranter.

Siden jeg liker farris, syns jeg det er meget greit å ha med på lan, siden det ikke er helt usunt med vann.

 

edit: Toalettsaker har man vel selvfølgelig med seg, og sovepose ol hvis man må overnatte hos verten.

Endret av zeltex
Lenke til kommentar

btw: tannbørste på LAN? tannbørste og generelle helsevenlige produkter er fyfy på LAN. :nei:

5156019[/snapback]

 

 

Min lan tannbørste er tyggegummi, funker bra det.. Litt bedre ånde i alt potetgull og snop..

5157480[/snapback]

 

Du kødda der, right?

5164097[/snapback]

Hehe, pleier ikke ha med tyggegummi, men har hatt det med en gang.. Man pusser jo iallefall ikke tenner på lan.. Heller tyggis da... Har ikke vært på noen veldig lange lan enda da... Bare små lan på 2-3 dager..

Lenke til kommentar

Tja, har stort sett med meg PC og det nødvendige utstyret til den. Tar gjerne med alle slags småtterier, brennecd'er, disketter, alt mulig jeg KAN få bruk for. Kommer stort sett an på hva slags lan det er snakk om.

 

Og kanskje et par servere om nettverket har noen å avse :p

Lenke til kommentar

Fy faen razer, hadde aldri sluppet deg inn på lan hos meg. Folk som spiser lanmat en hel helg UTEN å pusse tenna er helt seriøst retarda.

 

 

Tenk deg hva som skjer når du pusser dem etter den helga, ALL emaljen din blir sakte men sikkert løst opp i et bad av tannkrem og vann. Den som tror at tyggegummi går for det samme som tannkost har lest feil mer enn et sted...

Lenke til kommentar

Tannbørste, røyk og snus er vel den særeste kombinasjonen her hittil. Omtrent det samme som å ha med 10kg smågodt, 2 poser potetgull og en 8-pack 1,5L cola samt en slankebok fra Grete Roede og personvekt. Neste gang jeg skal ut og jogge skal jeg fylle pærebrus på drikkeflaska istedenfor vann :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...