SideburnsKongen Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hei! Bare et spørresmål, hva har dere med dere på lan? Egen søppelkurv, kulsyrehlder( fizz keeper), diverse usb pynt (Usb støvsuger, usb akvarium, div lys (ikke i pc`en)? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 mat og data stort sett. er bare på smålan med gode venner vanligvis. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 er vel stort sett mat og data ja. kanskje puta og, hvis jeg husker den. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Ossen ftw! Men, når jeg lanet, hadde jeg med data, farris, mat(vanligvis pizza på små lan) og litt snacs. De to gangene jeg har vært på tg, hadde jeg med meg 2 brød og pålegg, ett brett cola og farris. Kjøpte ellers middag på restauranter. Siden jeg liker farris, syns jeg det er meget greit å ha med på lan, siden det ikke er helt usunt med vann. edit: Toalettsaker har man vel selvfølgelig med seg, og sovepose ol hvis man må overnatte hos verten. Endret 14. november 2005 av zeltex Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Mye rart ogrunn. Jeg er litt avhengig av "ting"... faktisk...såeh; masse mat, masse snop, masse drikke, tomcd'er, slipperser, sokker, røyk og masse snus, tannbørste og aller helst en eller annen "g33ky" genser. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 pc mm, tøfler, grændis, snus (general), cola, div.tp, CDR og godt humør :!: btw: tannbørste på LAN? tannbørste og generelle helsevenlige produkter er fyfy på LAN. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 btw: tannbørste på LAN? tannbørste og generelle helsevenlige produkter er fyfy på LAN. 5156019[/snapback] Min lan tannbørste er tyggegummi, funker bra det.. Litt bedre ånde i alt potetgull og snop.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Pute, Dyne (smålan), PC, Energidrink, Brus, Bonaqua/farris, Snop, Lite chips, Sjokolade, Diverse datating. Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 btw: tannbørste på LAN? tannbørste og generelle helsevenlige produkter er fyfy på LAN. 5156019[/snapback] Min lan tannbørste er tyggegummi, funker bra det.. Litt bedre ånde i alt potetgull og snop.. 5157480[/snapback] Du kødda der, right? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 btw: tannbørste på LAN? tannbørste og generelle helsevenlige produkter er fyfy på LAN. 5156019[/snapback] Min lan tannbørste er tyggegummi, funker bra det.. Litt bedre ånde i alt potetgull og snop.. 5157480[/snapback] Du kødda der, right? 5164097[/snapback] Hehe, pleier ikke ha med tyggegummi, men har hatt det med en gang.. Man pusser jo iallefall ikke tenner på lan.. Heller tyggis da... Har ikke vært på noen veldig lange lan enda da... Bare små lan på 2-3 dager.. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 På ByLAN hadde jeg med følgende: PC Skjerm Sovepose Bag Pute Et Cola-glass headsett Chips Sjokolade Tyggis 8 flasker Coka-Cola Musematte Deodorant Og godt humør. : Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 På ByLAN hadde jeg med følgende: PC Skjerm Sovepose Bag Pute Et Cola-glass headsett Chips Sjokolade Tyggis 8 flasker Coka-Cola Musematte Deodorant Og godt humør. : 5164744[/snapback] Godt humer er viktig, kjedlig å være på lan med bare kjipinger.. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Tja, har stort sett med meg PC og det nødvendige utstyret til den. Tar gjerne med alle slags småtterier, brennecd'er, disketter, alt mulig jeg KAN få bruk for. Kommer stort sett an på hva slags lan det er snakk om. Og kanskje et par servere om nettverket har noen å avse Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Fy faen razer, hadde aldri sluppet deg inn på lan hos meg. Folk som spiser lanmat en hel helg UTEN å pusse tenna er helt seriøst retarda. Tenk deg hva som skjer når du pusser dem etter den helga, ALL emaljen din blir sakte men sikkert løst opp i et bad av tannkrem og vann. Den som tror at tyggegummi går for det samme som tannkost har lest feil mer enn et sted... Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Var mye dårlig quoting her! På lan må du nesten ha med litt ordentlig mat som brød og pålegg visst du skal være våken nok til å klare å spille ordentlig. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Ja, bare Mr_Razer som behærsker quote jo. Alt som jeg kan få med meg av pc utstyr. Coca-cola, Grandiosa, sove stuff og ikke noe mer.. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Mat, Data, noen toalettsaker, drikke, snacks, julepynt osv. Lenke til kommentar
bearcrade Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 PC Skjerm MUS Musematte Tastatur Windows CD Drivere Headsett 4x Pepsi Max 1.5L 1 brød, nugatti Egen skjøteledning 200 kroner That's about it Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Tannbørste, røyk og snus er vel den særeste kombinasjonen her hittil. Omtrent det samme som å ha med 10kg smågodt, 2 poser potetgull og en 8-pack 1,5L cola samt en slankebok fra Grete Roede og personvekt. Neste gang jeg skal ut og jogge skal jeg fylle pærebrus på drikkeflaska istedenfor vann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå