glx-rider Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Har installert net limiter, og da la jeg merke til at downloaden min hopper veldig opp og ned..(den gørnne grafen ser ut som en fjellkjede med mange topper, går ned til bånn og så helt opp igjen) Uploaden er derimot helt jevn på topp.. Har NGT som leverandør.. Er dette normalt\noe jeg må regne med? noe jeg kan gjøre for å ordne? Mvh. Johan bråten Lenke til kommentar
valentino Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg merker det samme med min netlimiter. Jeg merker også at dersom jeg struper dl så er den helt stabil. trenger ikke strupe så mye.. prøv deg frem ned til 90%. Jeg vet ikke om det bare er en grafisk dårlig fremstilling, eller om linja faktisk er ustabil. Har forresten Tromskraft Fiber. mvh. Valentino Lenke til kommentar
bte Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Nja... For å teste dette kan du jo sette på masse downloads fra masse forskjellige steder slik at du makser linjen uansett, da vil den hoppe ganske lite med mindre en download plutselig slår seg av. Så da vil jeg tro du kan se på netlimiter at den har høye flate fjelltopper EDIT: Med mindre du har støy på linjen, noe som nextgentel ofte skylder på... Endret 15. november 2005 av bte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå