uranus Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hei! Jeg kan dessverre ikke vise dere siden min riktig enda fordi det skal være en overraskelse, men jeg kan forklare så godt jeg kan. Jeg har en side med to hoved diver. Den ene er liksom på høyre side av skjermen for at bakgrunnen skal være synlig mellom hoveddiven og den ekstra. | | | | | | | | Sånn er det ca. Det jeg trenger, er en måte å få divene til å alltid være like lange. CSS kan nok ikke gjøre dette, men om det finnes noe javascript eller noe så er det flott. Håper dere kan hjelpe! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 google: faux column Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 2 diver, align left, widht 50%, margin-left:5px på den til høyre? eller noe? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 google: faux column 5154621[/snapback] Slenger meg på den jeg og. I stedet for å ha to divver, bruker du heller tre divver, der den ene ligger rundt alt. FJern bakgrunn i de to divvene, og legg til en heldekkende bakgrunn (oftest repetert) i den divven som omsvermer de i midten. Og vips virker det som om begge er like lange. Og artikkel om dett ligger her. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Uff, nå har jeg vært en idiot dere. Jeg har brukt den teknikken før, men jeg tenkte "jeg har allerede satt bakgrunn på body" men selvsagt kan jeg lage en tredje div, som jeg faktisk allerede har. Uff, jeg er flau jeg, sorry for at jeg ikke tenkte på det, og takk for pekepinnen dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå