Gå til innhold

ny bra og brukervennlig mobil?

tovhasle

Anbefalte innlegg

Trenger litt tips til valg av ny mobil.

Har hatt en K700i som jeg syntes var brukervennlig. For meg er det viktig at det er lett å sende sms, liker ikke å bekrefte hundre ganger før meldingen blir sendt. Likte svært godt at de ti siste mottakerene til enhver tid lå som hurtigvalg når jeg skulle sende melding på K700i. Jeg likte også ordboken, det at man kunne legge til mange egne ord og redigere dem.

MEN likte ikke tastene, alt for harde og bråkete, skulle ønske de var mere som nokia sine feks.

Har nå en E730 som jeg ikke liker, alt for mye bekrefting og styr for å sende en liten melding osv.

Er ganske kresen, så mobilen må være av bra kvalitet, ha et stilig utseende, ha nok lagringsplass til bilder, video osv, pluss som nevnt over bra menyer og brukervennlig. Den må heller ikke være for stor.

Noen som har tips om en mobil som passer??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger litt tips til valg av ny mobil.

Har hatt en K700i som jeg syntes var brukervennlig. For meg er det viktig at det er lett å sende sms, liker ikke å bekrefte hundre ganger før meldingen blir sendt. Likte svært godt at de ti siste mottakerene til enhver tid lå som hurtigvalg når jeg skulle sende melding på K700i. Jeg likte også ordboken, det at man kunne legge til mange egne ord og redigere dem.

MEN likte ikke tastene, alt for harde og bråkete, skulle ønske de var mere som nokia sine feks.

Har nå en E730 som jeg ikke liker, alt for mye bekrefting og styr for å sende en liten melding osv.

Er ganske kresen, så mobilen må være av bra kvalitet, ha et stilig utseende, ha nok lagringsplass til bilder, video osv, pluss som nevnt over bra menyer og brukervennlig. Den må heller ikke være for stor.

Noen som har tips om en mobil som passer??

5154553[/snapback]

Hvorfor ikke kjøpe en 6680 eller en N70. Du sier du liker nokia-taster, og her får du jo ihvertfall det du ønsker på det feltet.

Begge har jo gode kameraer, N70 har 2mpx og god videoopptak.

Er også lettvint å sende melding. Jeg skriver inn første to bokstavene til den jeg skal sende, og trykker på grønne telefontasten, Lettvint og greit.

Lagringsplass er heller ikke noe problem, da du kan kjøpe store minnekort til begge.

Muligens du vil synes telefonene er for store, men det er smak og behag. Jeg synes de er små nok.

Lenke til kommentar

Jeg ville nok valgt SE k750i.

Den gir mer for pengene enn f.eks. N70.

Den har jo omtrent samme systemet som k700i som du var så glad i, så det skulle vel ordne seg.

SMS er i hvertfall inget problem hos meg...

Du kommer uansett til å bli strålende fornøyd med en k750i. Spesielt kameraet er imponerende... (En del mobiler kommer jo etter nå, men til en helt annen pris).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...