Mattlakk Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Hei, for en liten stund siden så var det ei som skulle kjøpe Playstationen min for kr 2500 med tilbehør osv osv osv.. vi ble enige og jeg sendte pakken nedover til nesodden.. Hu sa hu måtte vente på lønning, som hu fikk 1 dag før pakken kom.. og når hu fikk lønning dro på posten og sa at hun skulle ha pakken, men hun fikk penger litt senere.. så pakken jeg sendte har ligget på posten i nesodden i 1 måned og 2 uker.. Posten i nesodden ringte meg i stad og sa at Hu hadde sagt til dem at hun skulle ha pakken gratis, at oppkravslappen var en feiltakelse... jeg sa at dette ikke stemte, så i morgen blir pakken sendt tilbake.. Jeg har Navn og nummer til hu som skulle kjøpe pakken.. Dette er jo så UTROLIG dårlig gjort, så jeg MÅ hevne meg på ettellerannet hvis, Noen gode forslag? (vil ikke gjøre noe ulovelig) btw, kan jeg kreve at hu betaler for frakten på ett hvis? Endret 14. november 2005 av crawford Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Ring foreldrene hvis hun er under 18. Send regning på alle utlegg du har hatt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Send henne bilde av deg selv mens du spiller på den herlige PlayStation-en din? Daniel Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Tja, personlig så liker jeg slike automatiske oppringingsgreier; --liste med kommersielle linker fjernet-- Der har du det litt morro mens du finner ut hva mer du kan gjøre.. Ellers kan du jo begynne å bestille ting i hennes navn fra Internet.. Endret 17. november 2005 av Dotten Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Btw, betyr ikke topic at du skal gjøre hevnen til ære for henne som har lurt deg? Daniel Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Som det ble sagt litt opp, bestill til fra nettet i hennes navn. Søk litt rundt på nettet uten popupsperre og "samle" sammen masse greier, så bestiller du alt sammen i hennes navn. Aner ikke om sånt kan spores på ip, i så fall gjør det på en pc på skolen/biblioteket etc. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Mange bra forslag... Er så JÆVLIG irritert Jeg skal kjøpe trommesett, og har ventet på penger fordi jeg manglet bare den summen jeg solgte playstationen for.. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Kan jo melde henne inn i div klubber Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Kan jo melde henne inn i div klubber 5154900[/snapback] hva med å ringe henne direkte, å høre hva i h"#¤ hun holder på med... få henne kicket fra annonseplassen du brukte... Edit: det var forresten enda godt at du ikke sendte pakken på forhånd og håpet hun ville betale i etterkant... det er mange som prøver seg på det... ala "får lønn om 3 dager" osv... Krev forhåndsbetaling aller helst, til nøds oppkrav... det kjipe med oppkrav er jo at du kan tape frakten.. dvs ca 150kr...på en tulling som det + evt annonsekostnader + en masse ekstra bry... Endret 14. november 2005 av vidarv Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Jeg tør ikke å ringe.. er det noen som kan ringe for meg? hehe dere skal få lov å si at dere er navnet mitt.. hehe Lenke til kommentar
sixx Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 send regning med alle utgifter til hu først og fremst... Så kan du sende masse dritt til postkassa hennes.....døde fluer osv. Så ringer du å akkurat når hu tar telefon legger du på og gjør det veldig mange ganger(da bli hu irritert)...(siden du ikke vil ringe hu å si hu er fæl persnlig) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 denne er nyttig å ha i mine innlegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg tør ikke å ringe.. er det noen som kan ringe for meg? hehe dere skal få lov å si at dere er navnet mitt.. hehe 5155011[/snapback] Får jeg lov??? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg kan ringe jeg. Men jeg er nordlening og eier ikke hemninger. Mulig det blir fulgt opp med søksmål, såå.. :o Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Slapp helt av. Verre ting har skjedd i historien og du kommer dessverre til å oppleve mye større kriser i ditt liv. Prøv heller å selge på nytt. Denne gangen helst levering/henting mot cash. Ta ev. det tapte "mellomlegget" som en lærepenge på at noen mennesker er drittsekker og løgnere. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 hvis posten hadde levert ut pakken uten å ta betalt for det - ville ikke det bli dekket av forsikring? Lenke til kommentar
perottol Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Kjøp deg en giro, og print ut på en printer så det ser proft ut. Skriv om inkassovarsel, krav om betaling av porto, og at saken blir anmeldt om hun ikke følger opp. Sett konvolutten i printeren og, det må se ut som om det kommer fra et stort, tungt og traurig firma. Tilpass det til en konvolutt med vindu kanskje...? Gi den et fakturanummer, gi henne et kundenummer etc. Les på andre regninger du har. Dette vil få henne til å tro at du er større enn du er. I føsret omgang kan dette kravet være for kun å få tilbake portoen du har lagt ut. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Anbefaler deg å fulge noen av de mer fornuftige rådene her og holde deg for god til lamåls hevn. At noen synker til et lavt nivå og du tar konsekvensen av det er synd, men ikke la en av konsekvensene bli at du synker til samme nivå. Angående dine rettigheter så kan sikkert forbrukerrådet hjelpe deg. Å ha en diskusjon rundt hvordan man skal utsette andre mennesker for slik "hevn" ser jeg ikke hensiktene med. Tråden stenges, om none ønsker den åpnet så send meg en pm med særdeles gode argumenter, så skal det vurderes. Enkelte poster er også blitt fjernet/editert pga upassende innhold. Endret 17. november 2005 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg