geir__hk Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg har dette usb2-kortet installert på en eldre maskin med win98se. Selv om jeg bruker de driverne som fulgte med kortet, så blir ikke driverne ordentlig installert I Enhetsbehandling ser det slik ut: Har prøvd å høyreklikke på enheten og oppdatere driver lastet ned fra driverguide, men uten hell. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Fra og med siste versjon av Windows95 støttet USB, men jeg er slettes ikke sikker på at Windows 98SE støtter USB2 High Speed standarden? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Vil tro du kan ha en for gammel revisjon av PCI på den, mange USB2-kort krever PCI v2.2 og da får du slike problemer hvis du har PCI v2.1. Du kan prøve og se om du har nyeste BIOS til den. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 var med usb2 drivere for win9x til meg.... Men det var med usb2 enheten, for driverene som var med kortet funket dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå