twicedice Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Alle nettsetedene jeg har vært å sett på har alt blitt forhånds bestilt. Er det noen igjen der ute? Får jeg den ikke raskest hvis jeg bare går på elkjip? Edit: Glemte å spørre om dere synes forskjellen fra standarpakken til fullpakke er verdt 1000kr? Endret 14. november 2005 av twicedice Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Forskjellen er definitivt verdt 1000 kr. Harddisk, media remote, headset og HD-kabler koster mye mer enn 1000 kr solgt separat. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Forskjellen i pris skal være 800,- 2.595 vs 3.395,- Ja det er verdt det. Kjøper du coreversjonen trenger du et minnekort for i det hele tatt å kunne lagre framgang og profil i spill. 400,- Dermed er prisen oppe i ca 3.000,- Da har du spart 400 men går glipp av HD-kabel, harddisk, headset, trådløs kontroller... Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hvis du ikke bryr deg nevneverdig om annet enn å spille, så gå for den billigste. Maskin og minnekort er alt du trenger for det. Som på PS2. Gå på Elkjøp ja, de tar ikke forhåndsbestillinger og er sikkert ingen sak å få tak i der 2 des. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Som sagt, mekk dere en termos med varm sjokolade og hiv dere i soveposen utenfor Elkjip :-) Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg tar med kassegitar og godt humør:) Andre kan vel stille med varme pølser eller noe;) Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Ikke gidd å ligg i kø da....please....ikke i Oslo hvertfall. Jeg er ikke et "kø-ligge"-menneske, men vil ha konsoll 2 desember, så jeg møter opp ved åpningstid. Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Regner med at det holder i massevis. Burde iallfall det, hvis ikke er det noe seriøst feil med Microsoft, om det er umulig å få tak i en xbox 360 8 minutter etter åpningstid. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Har min 360 forhåndsbestilt på EB Games; Prem packen, ekstra kontroller og et spill, samt 3 mnd Live Gold eller noe. Det kan hende at EB Games Oslo, enten på Aker Brygge eller Byporten, fortsatt har noen ledige bestillinger. Hvis du vil, kan jeg sjekke for deg nå snart. Edit: Uff, jeg tenkte jo ikke på at man må møte opp selv å hente pakken, og det blir kanskje litt vanskelig når man bor på Mosjøen. Med mindre du er villig til å dra inn til Oslo. Endret 15. november 2005 av LioKaiser Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 har bestilt 360`n på spiderman jeg! får den rett på døra! eller, jeg må jo til postkontoret da men dog. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg bestilte for drit lenge siden så jeg får Bestilte i juli. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Tror ikke jeg får min før en uke etter. Bestilte hos MPX i begynnelsen av oktober. Dessverre så ser det ut til at de ikke kan gi til alle innen lanseringen. Får legge meg i fosterstilling i et hjørne mens jeg venter tenker jeg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Eg får min den 12 desember det er nå bedere enn og vente til etter nytt ar Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg får min den 2 desember av EB Games Lenke til kommentar
baltie Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Har forhåndsbestilt hos den lokale boksjappa (størst i byen på spill, da). Er den eneste så langt som har forhåndsbestilt der, så sjansene burde være veldig store for å være igang med Kameo eller Condemned 2. desember. Klarer ikke bestemme meg... Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg får min den 2 desember av EB Games 5177512[/snapback] Hei, hvordan fikk du det bekreftet? Jeg har bestilt hos en EB games forhandler jeg også (Ski Storsenter). Men hver gang jeg har spurt så har de svart at de ikke har fått vite det endelig antallet de skal få inn ennå. Riktig nok en par-tre uker siden sist jeg spurte da. Men altså, hvilken EB Games bestilte du på og har de altså fått vite hvor mange de får? Dr.Peedee Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Som jeg skrev tidligere i tråden, så bestilte jeg også på EB. På EB Games Byporten i Oslo sa de at de alene fikk 100 stk eller noe, hvis jeg ikke husker helt feil. De nærmest garanterte at de skulle få nok til alle som forhånds bestilte, pluss noen ekstra som selges utenom. De har ikke for vane å lyve eller noe, så jeg velger å tro på dem. Hvor mange de andre EB games butikkene får vet jeg ikke, men det er vel sikkert nok til de som forhåndsbestilte iallfall. Endret 20. november 2005 av LioKaiser Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 åhh.. jævla heldigriser som har råd til xBox 360 ot: <3 EB games<3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg får min den 2 desember av EB Games 5177512[/snapback] Hei, hvordan fikk du det bekreftet? Jeg har bestilt hos en EB games forhandler jeg også (Ski Storsenter). Men hver gang jeg har spurt så har de svart at de ikke har fått vite det endelig antallet de skal få inn ennå. Riktig nok en par-tre uker siden sist jeg spurte da. Men altså, hvilken EB Games bestilte du på og har de altså fått vite hvor mange de får? Dr.Peedee 5178489[/snapback] EB Games på Byporten i Oslo, dem har ikke sagt til meg hvor mange dem får inn men dem garanterte meg at jeg skal få. Jeg står nesten helt på toppen i lista Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg får min den 2 desember av EB Games 5177512[/snapback] Hei, hvordan fikk du det bekreftet? Jeg har bestilt hos en EB games forhandler jeg også (Ski Storsenter). Men hver gang jeg har spurt så har de svart at de ikke har fått vite det endelig antallet de skal få inn ennå. Riktig nok en par-tre uker siden sist jeg spurte da. Men altså, hvilken EB Games bestilte du på og har de altså fått vite hvor mange de får? Dr.Peedee 5178489[/snapback] EB Games på Byporten i Oslo, dem har ikke sagt til meg hvor mange dem får inn men dem garanterte meg at jeg skal få. Jeg står nesten helt på toppen i lista 5181830[/snapback] Ok. 20 kroner og en kvikklunsj for å bytte plass kanskje? Jeg kan ikke akkurat si at jeg er garantert en. Men de trodde seriøst at de fikk inn ganske mange. De hadde en annen distrubisjonskjede enn f.eks Spaceworld fikk jeg fortalt. De fikk sine fra Sverige (eller var det Danmark de sa? Husker ikke helt), sikkert noe med EB Games Skandinavia har sin egen avtale eller noe kanskje. For Spaceworld på samme senter skulle bare få inn 5 eller 6 premium sa de. Derfor ble jeg litt svett. Synes jeg er kanskje litt gammel for sovepose utenfor Elkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå