Gå til innhold

Noen som har Xbox 360 Til 2 des?

twicedice

Anbefalte innlegg

Alle nettsetedene jeg har vært å sett på har alt blitt forhånds bestilt.

Er det noen igjen der ute?

Får jeg den ikke raskest hvis jeg bare går på elkjip? :hmm:

Edit: Glemte å spørre om dere synes forskjellen fra standarpakken til fullpakke er verdt 1000kr?

Endret av twicedice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har min 360 forhåndsbestilt på EB Games; Prem packen, ekstra kontroller og et spill, samt 3 mnd Live Gold eller noe.

Det kan hende at EB Games Oslo, enten på Aker Brygge eller Byporten, fortsatt har noen ledige bestillinger. Hvis du vil, kan jeg sjekke for deg nå snart. :)

Edit: Uff, jeg tenkte jo ikke på at man må møte opp selv å hente pakken, og det blir kanskje litt vanskelig når man bor på Mosjøen. Med mindre du er villig til å dra inn til Oslo. :)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Har forhåndsbestilt hos den lokale boksjappa (størst i byen på spill, da). Er den eneste så langt som har forhåndsbestilt der, så sjansene burde være veldig store for å være igang med Kameo eller Condemned 2. desember. :D Klarer ikke bestemme meg...

Lenke til kommentar
Jeg får min den 2 desember av EB Games :)

5177512[/snapback]

Hei, hvordan fikk du det bekreftet? Jeg har bestilt hos en EB games forhandler jeg også (Ski Storsenter). Men hver gang jeg har spurt så har de svart at de ikke har fått vite det endelig antallet de skal få inn ennå. Riktig nok en par-tre uker siden sist jeg spurte da.

Men altså, hvilken EB Games bestilte du på og har de altså fått vite hvor mange de får?

Dr.Peedee

Lenke til kommentar

Som jeg skrev tidligere i tråden, så bestilte jeg også på EB. :)

På EB Games Byporten i Oslo sa de at de alene fikk 100 stk eller noe, hvis jeg ikke husker helt feil. De nærmest garanterte at de skulle få nok til alle som forhånds bestilte, pluss noen ekstra som selges utenom. De har ikke for vane å lyve eller noe, så jeg velger å tro på dem. :)

Hvor mange de andre EB games butikkene får vet jeg ikke, men det er vel sikkert nok til de som forhåndsbestilte iallfall.

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

5177512[/snapback]

Hei, hvordan fikk du det bekreftet? Jeg har bestilt hos en EB games forhandler jeg også (Ski Storsenter). Men hver gang jeg har spurt så har de svart at de ikke har fått vite det endelig antallet de skal få inn ennå. Riktig nok en par-tre uker siden sist jeg spurte da.

Men altså, hvilken EB Games bestilte du på og har de altså fått vite hvor mange de får?

Dr.Peedee

5178489[/snapback]

EB Games på Byporten i Oslo, dem har ikke sagt til meg hvor mange dem får inn men dem garanterte meg at jeg skal få. Jeg står nesten helt på toppen i lista :)

Lenke til kommentar

5177512[/snapback]

Dr.Peedee

5178489[/snapback]

EB Games på Byporten i Oslo, dem har ikke sagt til meg hvor mange dem får inn men dem garanterte meg at jeg skal få. Jeg står nesten helt på toppen i lista :)

5181830[/snapback]

Ok. 20 kroner og en kvikklunsj for å bytte plass kanskje? ;)

Jeg kan ikke akkurat si at jeg er garantert en. Men de trodde seriøst at de fikk inn ganske mange. De hadde en annen distrubisjonskjede enn f.eks Spaceworld fikk jeg fortalt. De fikk sine fra Sverige (eller var det Danmark de sa? Husker ikke helt), sikkert noe med EB Games Skandinavia har sin egen avtale eller noe kanskje. For Spaceworld på samme senter skulle bare få inn 5 eller 6 premium sa de. Derfor ble jeg litt svett. Synes jeg er kanskje litt gammel for sovepose utenfor Elkjøp. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...