Game-Update.tk Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 nå har jeg jobba og strevd i 2 år med sommer jobb og litt utenom. Sitter med 35k til et formål, NY PC! Har skjerm,tastatur,mus og høytalere og alt det der. Trenger hjelp til et oppsett som gir mest mulig ytelse. Uaktuellt å bryte budsjettet. Skulle gjerne ha satt opp selv, men jeg vet lite om forhold mellom pris/ytelse når det kommer til dyrere prisklasser. Derfor trenger jeg hjelp. Jeg vil ha mest mulig ytelse. Tenger ikke mere enn 400gb harddisk. Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 det der er jo ikke vanskelig. Sett av 10 min på komplett.no sorter etter pris og sleng opp hva du finner, så skal vi si om det funker evt. legge til endringer! gl hf Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) resten kan du finne selv... er ikke nødvendig med SLI men jeg valgte det da dette kostet bare 900,- mer enn det kortet jeg egentlig hadde tenkt! EDIT: Do'h glemte link xD https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=21218 Endret 14. november 2005 av SWAT dude... Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Her har du noe som holder et par år:P https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=21233 Er igjen ca 500kr! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Her har du noe som holder et par år:P https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=21233 Er igjen ca 500kr! 5155252[/snapback] Jeg anbefaler at du kutter ut raptoren, siden den ikke gir noe serlig bedre ytelse. Spar heller de pengene til en SSD(flash-disk) så snart det er tilgjengelig) Lenke til kommentar
moestue Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hvorfor kan du ikke bare kjøpe en pc til 20 k som oppsettet litt opp på siden og heller oppgradere om 1-2 år? 35 k er helt unødvendig spør du meg. Vet ikke hva du bruker den til, men du har ikke nevnt at den skal kunne kjøre noen spesielle og ekstremt tunge oppgaver, så jeg går utifra at du er som alle andre.. Lenke til kommentar
Aiwa-_- Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg for min del hadde ventet til m2 og ddr2 kom til amd dumt å bruke 35k på pc nå. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg for min del hadde ventet til m2 og ddr2 kom til amd dumt å bruke 35k på pc nå. 5157330[/snapback] Samstemmer totalt Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Her er min drømmemaskin. Dere kan si hva dere vil om den, men hadde jeg hatt 35k til rådighet ved datainnkjøp ville det trolig blitt noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå