arielfaaland Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hei! Vurderer og bytte eller legge til et mellomnavn i navnet mitt.. Hvem er det som ordner dette i Norge? Og er det mye arbeid? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Har ingen anelse på om hvordan man gjør det. Men tydligvis en som har gjort det: Klikk HER! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Du må søke til folkeregisteret om å endre navne ditt, og gi en begrunnelse. Får du ikke gjennomslag på søknaden er det ikke noe du kan gjøre med det. Du kan heller ikke ta et etternavn dersom det er mer enn 200 som har det etternavnet. Mer eller mindre klippt og limt fra et annet forum... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Er vel slik at hvis flere ne 200/500 heter det slipper du å søke det. Slik som Hansen, Ree, Svenssen osv. slik som "alle" heter. Litt sjeldnere etternavn som Husvegg, Seng osv. må du søke om. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Du må også være over atten, ellers må du ha godkjenning fra foreldre. Kjenner en som byttet navn fra Thomas, til Fredrik Sebbedeus Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Kjenner en som byttet navn fra Thomas, til Fredrik Sebbedeus 5154722[/snapback] Sjønner ikke hvorfor enkelte skal forandre navnet sitt så mye.. Egentlig sjønner jeg ikke hvorfor noen vil bytte i heletatt.. Når man er oppvokst med et navn så kan det da ikke være så enkelt å skifte navn liksom På flykt fra myndighetene? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Kjenner en som byttet navn fra Thomas, til Fredrik Sebbedeus 5154722[/snapback] Sjønner ikke hvorfor enkelte skal forandre navnet sitt så mye.. Egentlig sjønner jeg ikke hvorfor noen vil bytte i heletatt.. Når man er oppvokst med et navn så kan det da ikke være så enkelt å skifte navn liksom På flykt fra myndighetene? 5154977[/snapback] Jeg har ikke tenkt og endre fornavnet mitt akuratt, bare legge til et mellomnavn.. Grunnen til det er at folk fort misforstår navnet mitt.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Har ingen anelse på om hvordan man gjør det. Men tydligvis en som har gjort det: Klikk HER! 5154451[/snapback] Han har nok ikke det. Jeg kjenner en som heter Moradi til etternavn. Jeg la til etternavnet til mor som et mellomnavn for noen år siden, det var ikke noe stress. Fylle inn hvordan jeg ville at navnet mitt skulle se ut, og skrive under og sende. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Jeg la til etternavnet til mor som et mellomnavn for noen år siden Moradi? :!: (til dere som ikke skjønte det, se linken Man0war postet og innlegget jeg nå driver å quoter.) EDIT: Ja, det er noen som opprinnelig har Moradi til etternavn. Endret 14. november 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Jeg la til etternavnet til mor som et mellomnavn for noen år siden Moradi? :!: 5155254[/snapback] Ehnei. Endret 14. november 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Skjønte faktisk det. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hehe, bare tuller da. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Gjorde du virkelig det? Hvis ikke så se hva som står i parantes i innlegget mitt. Nei, nå ble det utrolig off-topic. Beklager. Endret 14. november 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Jeg la til etternavnet til mor som et mellomnavn for noen år siden, det var ikke noe stress. Fylle inn hvordan jeg ville at navnet mitt skulle se ut, og skrive under og sende. 5155234[/snapback] Jeg har gjort nøyaktig det samme. Jeg har ikke tenkt og endre fornavnet mitt akuratt, bare legge til et mellomnavn.. Grunnen til det er at folk fort misforstår navnet mitt.. Ariel Faaland? Endret 14. november 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Gjorde du virkelig det? Hvis ikke så se hva som står i parantes i innlegget mitt. Nei, nå ble det utrolig off-topic. Beklager. 5155302[/snapback] Hømm? Nei, jeg gjorde ikke det. Sa jeg det? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Ali Moradi var seriøst bra Og Sher Ali Moradi ;P lol! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Har ingen anelse på om hvordan man gjør det. Men tydligvis en som har gjort det: Klikk HER! 5154451[/snapback] Eh, feil. Før kunne man registrere mobiler under et valgfritt navn. Det er derfor det er så mange "morsomme" navn ute og går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå