Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen hakker annenvært sekund

Anbefalte innlegg

Hei!

tidligere idag fikk jeg en hel masse "high-risk's" fra Norton som forklarte meg at de hadde funnet virus og reparert /slettet det.

Jeg fikk flere av disse, så mange at jeg tilslutt droppa å se på dem. jeg lot en bli igjen, slik at jeg slapp å måtte avbrytes av at det spratt opp en ny med en gang. (Trykket ikke på "Ok").

Så går jeg inn i WOW, spillet hakker seg fullstendig. Rebooter pcen, og den bruker 10min på å "sette" igang fra jeg skriver inn passord. Jeg var lut lei og søkte etter viruset på google. Der fant jeg en beksrivelse samt en løsning fra symantec, det var visst bare å kjøre scan pc i safe mode og deretter slette alle infiserte virus så var det greit. Men det hjalp selfølgelig ikke.

Viruset fortsettet akkurat nå å hugge i seg flere og flere .exe filer. Mange av spillene og de "dyrebare" iso filene mine er allerede infisert.

Så plutselig roer det seg. Alt blir fint, og jeg går inn i WOW igjen. Men etter ca 30min spilling begynner det å "lagge" mellom sekundene. Det hakker, stopper opp i et sekund og "slipper løs" i neste. Osv osv. Slik er det på pcen også! Jeg trodde det bare var wow som lagget litt pga internett tilkobling, men neida. Nå har jeg snart brukt 10 minutter på å skrive dette og jeg lurer fært på hva som må gjøres ?

D:\ = 200GB

F:\ = 5GB

E:\ = 60GB

Windows er installert på F:\

Kan dere betrygge meg med å si at jeg kun kan formatere Windows så løser problemet seg ?

Både E og D er fulle av ting som har vært der i flere år. Jeg vil for guds skyld ikke slette det, har dere noen tips eller triks som kan være gode å bruke her ?

Takk for all hjelp, hilsen fra en nåværende virus-bruker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...