Empire of the Sub Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hei! tidligere idag fikk jeg en hel masse "high-risk's" fra Norton som forklarte meg at de hadde funnet virus og reparert /slettet det. Jeg fikk flere av disse, så mange at jeg tilslutt droppa å se på dem. jeg lot en bli igjen, slik at jeg slapp å måtte avbrytes av at det spratt opp en ny med en gang. (Trykket ikke på "Ok"). Så går jeg inn i WOW, spillet hakker seg fullstendig. Rebooter pcen, og den bruker 10min på å "sette" igang fra jeg skriver inn passord. Jeg var lut lei og søkte etter viruset på google. Der fant jeg en beksrivelse samt en løsning fra symantec, det var visst bare å kjøre scan pc i safe mode og deretter slette alle infiserte virus så var det greit. Men det hjalp selfølgelig ikke. Viruset fortsettet akkurat nå å hugge i seg flere og flere .exe filer. Mange av spillene og de "dyrebare" iso filene mine er allerede infisert. Så plutselig roer det seg. Alt blir fint, og jeg går inn i WOW igjen. Men etter ca 30min spilling begynner det å "lagge" mellom sekundene. Det hakker, stopper opp i et sekund og "slipper løs" i neste. Osv osv. Slik er det på pcen også! Jeg trodde det bare var wow som lagget litt pga internett tilkobling, men neida. Nå har jeg snart brukt 10 minutter på å skrive dette og jeg lurer fært på hva som må gjøres ? D:\ = 200GB F:\ = 5GB E:\ = 60GB Windows er installert på F:\ Kan dere betrygge meg med å si at jeg kun kan formatere Windows så løser problemet seg ? Både E og D er fulle av ting som har vært der i flere år. Jeg vil for guds skyld ikke slette det, har dere noen tips eller triks som kan være gode å bruke her ? Takk for all hjelp, hilsen fra en nåværende virus-bruker. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Hjalp mye denne tråden. Da har jeg formatert àlle diskene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå