Scotty Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Heisann! Emnetittelen sier det meste! "Hvor stor er nerdebula di i m²?" De som ikke har flyttet ut av foreldrenes hus enda tar da hvor stort rommet sitt er, og de som har flyttet ut og som har leglighet/hus tar da etter hvor stort rommet der pcen er (aka, nerdebula ) Rommet mitt er foresten 27m² (Poll blir forhåpentligvis laget, request er sendt ) Endret 14. november 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Rommet mitt nå er vel på rundt 15m². Nye rommet som holder på å bli pusset opp som jeg skal flytte inn på er vel rundt 26m² Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Foreslår at dette tas i den vanlige "Nerdebule-tråden". Ingen grunn til å ha en egen (telle)tråd om dette, ei heller av det som måtte komme av "hvor mange vinduer har du", "hvor mange grader er det", "hvor mange watt er det i lyspæra di" osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg