:---{D Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Han derre mummi virker litt småkåt på hu derre snorkefrøkna. Endret 14. november 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Stinky er denna kenguru greia?og denna lille saken med rødt hår tror jeg hva er det? gutt/jente navn? Ellers så har vi Hufsa da, det er vel ei dame.. EDIT: 'n leif va innom 5154564[/snapback] Det var lille my, tror det var ei jente Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Det skjer sikkert mye etter stengetid i mumidalen Og vertfall når de skal "sove"! mummipapa og mummimamma har heftig rompesex, mimmitrollet og Snorkfrøken har heftig sex, stinky og lille my har heftig dvergsex, og OG snusmumrikken og Sniff sniffer hverandre litt overalt og har heftig gaysex! 5155434[/snapback] Det finnes også "homser" i Mummidalen ("To grønne ekvipasjer kom med åtte homser i"), gjett hva de gjør etter stengetid! 5155564[/snapback] Æsjda Ligger sikkert og ser på hverandre: -Hei sexy -hei sexy -er kameraene av nå? -ja! endelig! -Skal vi da? -ja det gjør vi! (rare lyder og bevegelser) -DÆVEn det var digg! -Ja fy f***! -I morra etter stengetid og? -Ja, da får vi med flere, detta var morro! Lol EDIT: Glemte jo seff: -Oj! har du sånn utovertiss du og? -ja, har du? -ja så sannelig! -Vi er nokså like vi to da? -ja Endelig har jeg funnet min sjelevenn! Endret 14. november 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det skjer sikkert mye etter stengetid i mumidalen Og vertfall når de skal "sove"! mummipapa og mummimamma har heftig rompesex, mimmitrollet og Snorkfrøken har heftig sex, stinky og lille my har heftig dvergsex, og OG snusmumrikken og Sniff sniffer hverandre litt overalt og har heftig gaysex! 5155434[/snapback] Det finnes også "homser" i Mummidalen ("To grønne ekvipasjer kom med åtte homser i"), gjett hva de gjør etter stengetid! 5155564[/snapback] Æsjda Ligger sikkert og ser på hverandre: -Hei sexy -hei sexy -er kameraene av nå? -ja! endelig! -Skal vi da? -ja det gjør vi! (rare lyder og bevegelser) -DÆVEn det var digg! -Ja fy f***! -I morra etter stengetid og? -Ja, da får vi med flere, detta var morro! Lol 5155591[/snapback] HAHA! :!: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Stinky SNUSmumrikken.. HEHE NIKOTINPARTY DA HEHE LOL! Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Snusmumrikken er egentlig min helt. Han er jo dritsmart, samtidig som navnet hans kommer av ett unormalt enormt snus-forbruk. I like him. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Etter å ha sett en del av alt det tøvet dere har skrivi, har jeg kommet fram til en konklusjon. Mummidalen er et stort crackhouse/horehus :!: Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Snusmumrikken er egentlig min helt. Han er jo dritsmart, samtidig som navnet hans kommer av ett unormalt enormt snus-forbruk. I like him. 5156006[/snapback] Sikker på at han snuser ? HAr altid lurt på det. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Snusmumrikken er egentlig min helt. Han er jo dritsmart, samtidig som navnet hans kommer av ett unormalt enormt snus-forbruk. I like him. 5156006[/snapback] Sikker på at han snuser ? HAr altid lurt på det. 5156241[/snapback] Se på fyren. Selvfølgelig snuser han Han drikker sikkert også. Ser ut som en uteligger alkis :/ Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Uteligger ja... han har jo ikke noe sted å bo, flyg rund og snylter på mummifamilien, en skikkelig loffer... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Snodig hvor sexfikserte mange her er. Uansett har innholdet i tråden fjernet seg så langt fra utgangspunktet at det er like greit å stenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg