Gå til innhold

Snorkfrøken i mummitrollet, søster eller kjæreste?

Sweet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hufsa kan ikke være noe KKK medlem, ho er jo svart selv jo!

Ho må væra en svart rasist som ikke liker kvite folk :p

5154596[/snapback]

Hufsa... Har ikke hun på seg drakt da? :p

5154784[/snapback]

Ho er serriøst skummel uansett da! begynte å grine jeg, når ho dukka opp på skjermen når jeg var liten :cry:

EDIT: EMO??

5154794[/snapback]

Jeg var og veldig redd henne! Åherregud lille pinglen jeg var ... måtte gå ut en gang under en julekalenderting i desember og - på tv... Hun damen med de svarte neglene ble for skummel husker jeg!

happy days :!:

Lenke til kommentar
Jakten på Mumis foreldre har startet!

Vinneren vinner en Toyota RAV-4.

5154974[/snapback]

Haha! Jeg tror det er en hattifnatt som voldtok mummimamma og sa at det var mummipappa som gjorde det --> derfor er mummipappa og mummimamma foreldrenetil Mummi.

Dette er min teori etter grundig slektsforskning.

:!:

Mvh. Marius E

Lenke til kommentar
Stakkars hufsa da, tenk så ensom hun var da, lenahun

5154987[/snapback]

Ja, jeg tror egentlig hun er goth. Hun er så skummel at ingen vil være sammen med henne og ender opp som deppresiv. Har episoden hvor hun ikke orker mer og tar selvmord kommet snart?

Lenke til kommentar

Det skjer sikkert mye etter stengetid i mumidalen :D Og vertfall når de skal "sove"! mummipapa og mummimamma har heftig rompesex, mimmitrollet og Snorkfrøken har heftig sex, stinky og lille my har heftig dvergsex, og OG snusmumrikken og Sniff sniffer hverandre litt overalt og har heftig gaysex!

Lenke til kommentar
Hufsa er en tvekjønnet lakenbever!

5155483[/snapback]

Hadde ikke forundret meg du... ;)

Glemte Hufsa og Hatifnattene; Hatifnattene bytter på å kjøre seg inn i rompa til Hufsa, og når alle er brune, går de og vasker seg og begynner på nytt!

Sykt, sykt i mummidalen! Tenk at de sender barn ned dit?

Lenke til kommentar
Det skjer sikkert mye etter stengetid i mumidalen :D Og vertfall når de skal "sove"! mummipapa og mummimamma har heftig rompesex, mimmitrollet og  Snorkfrøken har heftig sex, stinky og lille my har heftig dvergsex, og OG snusmumrikken og Sniff sniffer hverandre litt overalt og har heftig gaysex!

5155434[/snapback]

Det finnes også "homser" i Mummidalen ("To grønne ekvipasjer kom med åtte homser i"), gjett hva de gjør etter stengetid! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...