Thor. Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 får denne meldingen når jeg åpner spillmappene mine: Error: *** is not accessible. acsess denied .... noen råd? maskina er virus-fri, spyware fri og nå... spill-fri Er på privatlan så hadde vert greit å ikke formatere. OS: Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2 Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Du kan prøve med dette : http://support.microsoft.com/default.aspx?...roduct=winxpINT Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 får denne meldingen når jeg åpner spillmappene mine:Error: *** is not accessible. acsess denied .... noen råd? maskina er virus-fri, spyware fri og nå... spill-fri Er på privatlan så hadde vert greit å ikke formatere. OS: Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2 5154224[/snapback] dette virker jo som en nettverksfeil.. åper du dem via "min datamaskin" eller "mitt nettverk"... ? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Gikk ikke... flere råd? Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Gikk ikke... flere råd? 5154373[/snapback] start pcen din i sikkermodus da, uten nettverk... se om du får tilgang da... bare for å eliminere at det ikke er noen programmer du har kjørende i bakgrunnen som blokkerer katalogen.... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Det er ikke bare katalogen men alle mapper som inneholder filer på spillharddisken min (partisjon) Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det er ikke bare katalogen men alle mapper som inneholder filer på spillharddisken min (partisjon)5154408[/snapback] Hva har skjedd forut denne hendelsen da ? Hva skjedde når du gikk inn å tok egenskaper på mappene / disken ? Fant du ditt brukernavn der da ? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Finner dette: Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Tror ikke du har lest gjennom den linken så jeg postet lenger opp her, så det du må gjøre er å slå av enkel fildeling på maskinen din, så finner du sikkerhet under egenskaper på mappe / disk. Deaktiver enkel fildeling : http://support.microsoft.com/kb/307874/no Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Enkel fildeling er allerede av (skrudde det av da jeg leste igjennom). men hva skal jeg finne nå under egenskaper? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Se på "general" hva det står om filsystem der... Begynner nesten å tro det er noe annet som er galt her. EDIT : Tror du må sjekke om enkel fildeling er aktivert en gang til. Endret 14. november 2005 av ronnyaa Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 AAAH under sikkermodusa ja... nå funker det. takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå