sirtommen Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hvor kan jeg kjøpe LED, neon og andre lyseffekter til bil på internett? Hadde vært greit om webshopen er i norge, men hvis noen har god erfaring med utenlanske (og frakten ikke er dyr) så kan de nevnes også! Gjør heller ingenting om der kan nevne plasser hvor jeg kan få kjøpt styling til Peugeot 306 Style (tenker på øyenvipper, sideskjørt front og bakspioler/skjermer osv ) Tusen takk! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Www.mobilsentrum.no selger lys i hvertfall. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Dersom du bare skal ha små neon lys, kan disse faktisk kjøpes på en PC butikk. 12v de også vet du Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jepp funker som hakka møkk det! Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Jepp funker som hakka møkk det! 5161541[/snapback] Kalde Katoder funker hvertfall dårlig! Inverteren min tok faktisk fyr 13.8v i bilen vettu Lenke til kommentar
miXer Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Vanlig neon-rør fungerer ihvertfall flott hos meg! Eneste ulempen med disse er at de er veldig sprø. Ikke vanskelige å trå i stykker Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Vanlig neon skal vel funke ja! Nå fikk jeg egentlig en perfekt side hos walter_melon ,den inneholdt alt jeg trengte, og litt til Selv om jeg må si de stobelightene på dioder.no og falt i smak! Offtopic: Husker jeg hadde strobelight rettet mot huset til naboen en vinter, de trodde det var politiet som kom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå