Gå til innhold

Oslo-folket! Det er oss!

Bone

Anbefalte innlegg

Bodymap på arkaden. Den butikken i byen som kommer nærmest min musikksmak på høyttaleranlegget .p

5539492[/snapback]

NEI, NEI, NEI! ikke si at du faktisk handler klær der også?? Eller er du bare innom for å se på alle freaksa som handler der??

Jeg HATER gotere o.l...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bodymap på arkaden. Den butikken i byen som kommer nærmest min musikksmak på høyttaleranlegget .p

5539492[/snapback]

NEI, NEI, NEI! ikke si at du faktisk handler klær der også?? Eller er du bare innom for å se på alle freaksa som handler der??

Jeg HATER gotere o.l...

5540920[/snapback]

Det er en dyr butikk! Man får klærne billigere andre steder.. selv når det er salg. Jeg har vært innom butikken nå og da, men aldri kjøpt noen klær. Kun stoffmerker og belte. Ikke alle klærne der er like ille. De har ikke bare gothergreier. De har faktisk også vanlige bandskjorter og bandgensere. Men det er også veldig mye dritt.

Selv om det er noen smågoth her og der, er vi heldigvis ikke plaget med de mer ekstreme. I hvert fall ikke blant oss nede i andre etasje.

Og jeg er verken goth eller smågoth. ;)

Edit: Første etasje? Jeg mente andre.

Endret av -Knuð
Lenke til kommentar

5539492[/snapback]

Jeg HATER gotere o.l...

5540920[/snapback]

Jeg pleier bare å gå forbi der når jeg er i byen for å høre musikken ;) OFte de spiller Rammstein osv. Har aldri handlet klær der. Alt for dyrt.

Og btw, grunnen til at mange har gothstil er fordi du hater dem :p;)

Lenke til kommentar
Bodymap spiller da veldig mye forskjellig musikk, har hørt britney spears der :p

5546928[/snapback]

Det er da jeg går, for å si det sånn :p

Skal vi lage et møtested for HW-folk fra Oslo-området? :p

Hva med utenfor børsen? Hw har lokaler der, og så ser man sofistikert ut også ;)

Lenke til kommentar
Noe som skjer i kveld da, folkens?

Har blitt bedt på en hotellsuite midt i by'n, til forspiel.. Men, tror ikke jeg orker.. Tror jeg bestiller en pizza fra Flamenco og er hjemme i stedet.. :D

5550241[/snapback]

Fy skamme seg. En regel i den noe alkoholiserte vennegjengen min er å aldri si nei til pjalling. Og i ære av den regelen skal det pjalles her i kveld. Kjelsås, hold dere for ørene, for her blir det FÆST :D

Lenke til kommentar
Hm.. Jeg er vel det som kan kalles en sosial avviker. Jeg bor i Oslo og har aldri smakt kebab. Får hele tiden "HVAAAA? KØDDER DU??"(uttalt akkurat sånn) når folk spør hvor jeg kjøper kebab.

Men om noen vet om steder de selger kalkunkebaber, skal jeg stikke innom der neste gang jeg er i nabolaget :p

5534594[/snapback]

Carmel grill i kirkeristen, knallbra kalkunbab, men ganske anderledes enn "vanlig bab". Selv synes jeg at bislett har best baben i byen :-)

jeg har alltid trodd at det med kebabkongen og sæden var en vandrehistorie/(urban legend?) :D har aldri sett det stå i noen avis, og jeg leser jo de fleste. eller vært på tv.

Epz.

5537034[/snapback]

Det må jo være en myte da, men en utrolig god en..

Hvordan skulle de ha sett at vedkommende jokket oppi maten? Tok de han på fersk gjerning, eller hang de opp kamera uten hans viten?

Nei..

5537094[/snapback]

No offence til de som har postet denne myten og/eller tror på den, men det er og blir som smeboe og EpziloN sier, en myte.

jeg har alltid trodd at det med kebabkongen og sæden var en vandrehistorie/(urban legend?) :D har aldri sett det stå i noen avis, og jeg leser jo de fleste. eller vært på tv.

Epz.

5537034[/snapback]

Vet ikke om den historien er sann eller ikke, men det som ER sant var at jeg fant et krusete kjønnshår i min kebab. Har aldri spist på den kebabsjappa i Karl Johan mer etter det. :p Bislett derimot ... aldri opplevd noen skrekkscenarioer. :love:

5537147[/snapback]

Jeg har titt og ofte funnet kjønnshår i tastaturet mitt og tenkt "hvem ekkel idiot er det som putter kjønnshår i tastaturet mitt?!!?". Etter en stund så fant jeg ut at det var selvsagt ikke kjønnshår, men mitt "skjegghår" :!:

Så for å berolige deg så kan jeg vel bare si at det kunne likesågod vært skjegg, jeg kan personlig skrive under på at de ligner VEEEELDIG...

---

Noen andre en oivind_dahle som handler på Rimi i bygdøy allé forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...