master air Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Trodde faktisk at noen kom til å quote meg og si: "HVAAAA? KØDDER DU??". Hva har skjedd med OT-baren? 5534701[/snapback] Det er en stor konspirasjon mot deg som går ut på å ikke gjøre det du tror vi kommer til å gjøre. Dessuten som jeg sa isted, kebab er skummelt Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Bøler. Artig det. 5524207[/snapback] Hvor på Bøler? OnT: Er det bare kebab folk her bruker penger på? Noen (etter min mening) artige steder i byen: Oslo Reptilpark Sound Of Noise Outland Wolf's Lair Top Secret Immerslund Edit: Den ene listefunksjonen funker ikke... Endret 1. februar 2006 av -Knuð Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Trodde faktisk at noen kom til å quote meg og si: "HVAAAA? KØDDER DU??". Hva har skjedd med OT-baren? 5534701[/snapback] Det er en stor konspirasjon mot deg som går ut på å ikke gjøre det du tror vi kommer til å gjøre. Dessuten som jeg sa isted, kebab er skummelt 5534731[/snapback] Det er ikke kebab som er skummelt, etter min mening. Det er bare hvor godt det selger og hvor mye folk faktisk betaler for det Lenke til kommentar
master air Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kebab er skummelt, store, hårete, mørke menn som garantert røyter som lager det jo! Kan ikke bli mer skummelt enn det Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kebab er skummelt, store, hårete, mørke menn som garantert røyter som lager det jo! Kan ikke bli mer skummelt enn det 5534864[/snapback] Hm.. Den lokale kebabsjappa måtte stenges for en tid tilbake. Legger grunnen i spoiler o.0 Advarer mennesker som nettopp har spist kebab om å se Kokken onanerte i maten og sa det var dressing. Dessuten var det rottedritt over hele "kjøkkenet". Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Bor riktignok på Strømmen, men det er 20 min til sentrum med lokaltoget, så jeg slenger meg inn i rekken her selv. Fant ingen tråd for Strømmen, dessverre. 5532146[/snapback] Er ofte på Strømmen. Går på Strømmen vgs, hehe. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kokken onanerte i maten og sa det var dressing. Dessuten var det rottedritt over hele "kjøkkenet". 5534949[/snapback] Peer, du lyver! INGEN kan gjøre sånt! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kokken onanerte i maten og sa det var dressing. Dessuten var det rottedritt over hele "kjøkkenet". 5534949[/snapback] Peer, du lyver! INGEN kan gjøre sånt! 5535401[/snapback] Kebabkongen (ved niffen på nordstrand) stengte visst også på grunn av det. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Mulig dere snakker om en og samme kebabsjappe nå... Velvel, så lenge jeg ikke får høre om det, så gjør det meg ikke noe om kokken anriker maten min med ekstra proteiner... Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 jeg har alltid trodd at det med kebabkongen og sæden var en vandrehistorie/(urban legend?) har aldri sett det stå i noen avis, og jeg leser jo de fleste. eller vært på tv. Epz. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 jeg har alltid trodd at det med kebabkongen og sæden var en vandrehistorie/(urban legend?) har aldri sett det stå i noen avis, og jeg leser jo de fleste. eller vært på tv. Epz. 5537034[/snapback] Det må jo være en myte da, men en utrolig god en.. Hvordan skulle de ha sett at vedkommende jokket oppi maten? Tok de han på fersk gjerning, eller hang de opp kamera uten hans viten? Nei.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) jeg har alltid trodd at det med kebabkongen og sæden var en vandrehistorie/(urban legend?) har aldri sett det stå i noen avis, og jeg leser jo de fleste. eller vært på tv. Epz. 5537034[/snapback] Vet ikke om den historien er sann eller ikke, men det som ER sant var at jeg fant et krusete kjønnshår i min kebab. Har aldri spist på den kebabsjappa i Karl Johan mer etter det. Bislett derimot ... aldri opplevd noen skrekkscenarioer. Endret 1. februar 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 jeg har alltid trodd at det med kebabkongen og sæden var en vandrehistorie/(urban legend?) har aldri sett det stå i noen avis, og jeg leser jo de fleste. eller vært på tv. Epz. 5537034[/snapback] Vet ikke om den historien er sann eller ikke, men det som ER sant var at jeg fant et krusete kjønnshår i min kebab. Har aldri spist på den kebabsjappa i Karl Johan mer etter det. Bislett derimot ... aldri opplevd noen skrekkscenarioer. 5537147[/snapback] En kompis av meg fant også et hår i kebaben en gang. Var krøllete og kunne lunne ligne på et kjønnshår, spesielt fodi ingen i nærheten hadde slikt hår. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 aldri hatt noe problem med kababn fra bislett kebab house. den er visst også ganske populær blant MP'er og pilitifolk. om noen så 'krimvakta' så var de en tur innom Epz. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) OnT: Er det bare kebab folk her bruker penger på? De eneste gangene jeg har spist kebab har vært i Bergen... selv om jeg kun bodde der et år... Noen (etter min mening) artige steder i byen: Oslo Reptilpark Sound Of Noise Outland Wolf's Lair Top Secret Immerslund Tror jeg vanker for mye på Outland... er litt på hilsern med de som jobber der... Endret 1. februar 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 kan man henge på Top Secret ? Epz. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 ja, man kan henge på TS og Pentagon, Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Kokken onanerte i maten og sa det var dressing. Dessuten var det rottedritt over hele "kjøkkenet". 5534949[/snapback] Peer, du lyver! INGEN kan gjøre sånt! 5535401[/snapback] Nei, jeg gjør ei. Noen veldig syke folk gjør sånt Btw, Megazone er et gøyt sted i Oslo Og Bodymap på arkaden. Den butikken i byen som kommer nærmest min musikksmak på høyttaleranlegget .p Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Tror jeg vanker for mye på Outland... er litt på hilsern med de som jobber der... 5537619[/snapback] Haha, sånn er det med meg og Sound Of Noise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå