Gå til innhold

Oslo-folket! Det er oss!

Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bor riktignok på Strømmen, men det er 20 min til sentrum med lokaltoget, så jeg slenger meg inn i rekken her selv.  :p

Fant ingen tråd for Strømmen, dessverre.

5532146[/snapback]

strømmen er et høl, men har et par ganske gode kebab sjapper :D

Epz.

Lenke til kommentar

Hm.. Jeg er vel det som kan kalles en sosial avviker. Jeg bor i Oslo og har aldri smakt kebab. Får hele tiden "HVAAAA??? KØDDER DU??"(uttalt akkurat sånn) når folk spør hvor jeg kjøper kebab.

Men om noen vet om steder de selger kalkunkebaber, skal jeg stikke innom der neste gang jeg er i nabolaget :p

Lenke til kommentar
Grefsen her.

5528301[/snapback]

hei nabo :p kjelsås her

5528917[/snapback]

Hei til deg også :!:

5529215[/snapback]

Øyh, dere må være småtroll. Hvor gamle er dere?

/me er fra Kjelsås også

5531986[/snapback]

19 her, lurt å ta en titt på profilen :p

Lenke til kommentar
Hm.. Jeg er vel det som kan kalles en sosial avviker. Jeg bor i Oslo og har aldri smakt kebab. Får hele tiden "HVAAAA? KØDDER DU??"(uttalt akkurat sånn) når folk spør hvor jeg kjøper kebab.

Men om noen vet om steder de selger kalkunkebaber, skal jeg stikke innom der neste gang jeg er i nabolaget :p

5534594[/snapback]

Kebab er bare skummelt :p

Lenke til kommentar
Får hele tiden "HVAAAA? KØDDER DU??"(uttalt akkurat sånn) når folk spør hvor jeg kjøper kebab.

5534594[/snapback]

hehe, du har ikke akkuratt gått glipp av noe :)

5534644[/snapback]

Får et ekstremt press på meg når folk på skolen kommer inn på det temaet :p

Men heldigvis er jeg sjelden ute og henger med folk som skal kjøpe kebab o.0. Sjelden jeg er ute og henger, forøvrig.

Lenke til kommentar
Hm.. Jeg er vel det som kan kalles en sosial avviker. Jeg bor i Oslo og har aldri smakt kebab. Får hele tiden "HVAAAA? KØDDER DU??"(uttalt akkurat sånn) når folk spør hvor jeg kjøper kebab.

5534594[/snapback]

spiser heller ikke kebab, jeg spiser pizza jeg. og jeg snakker ikke om peppe's eller dolly men om skikelige pizza steder..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...