Gjest mafister Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Ok, har tenkt til å kjøpe inn denne maskina inn etter jul, og håper på et prisRAS på tinga til da.. Men om det er bedre deler til samma pris.. så kom med innspill på det Her er Basisdelene.. eller de delene som sitter PÅ HK! Grunnbasis shit Og Ting utenom: Resten av tinga Lurer FRYKTLIG på hvilken CPUkjøler jeg skal ha, det skal være vifte løsning, ZALMAN, men vet ikke hvilken vifte som vil passe på HK i forhold til resten av delene :S Og lurer på om rammen er god nok? synst dere timingsa er greie? Har til dags dato ett TT Xsami Tsunami X panel kabinett elns Skal bytte til: Lian Li PC6277B Skal ha vannkjøling i detta.. men vet ikke hvilken! *EDIT: Har fiksa linkene* *EDIT2: Har lagt til link til Lian Li kabbis* MvH pKMb Endret 15. november 2005 av pkmb Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 hm tror linkene dine ikke funka, fikk beskjed om at jeg måtte logge meg på. men zalman cu7700 er vel en god kjøler. ellers så har du jo vapochill micro, og neon andre overdimensjonerte heat pipe kjølere. bl.a en som heter samurai (tror jeg) du finner bilder av den i den store asus a8n tråden Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Denne er en veldig bra cpu kjøler: https://prisguiden.no/produkt/37424 Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Takk for alle svar Håper på flere Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 hmm har ikke du alt hatt en tråd om akk dette? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 hmm har ikke du alt hatt en tråd om akk dette? 5156223[/snapback] Nei =/ Ikke angående CPUkjøler(VIFTE,>ZALMAN..) som er pointet med denna posten =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå