Upsaker Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hei! Har noen dvd'er jeg tenkte å ta backup av, men når jeg har lagt over video_ts mappa inn på pcen og skal brenne den ut igjen, så får jeg ikke sett på filmen, dvd spilleren vil ikke åpne den.. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det til å funke? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Litt mer info hadde vært fint. Er det en stasjonær dvd spiller du skal spille av filene på? I såfall er det mulig at dvd spilleren ikke støtter platene dine. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 jeg har en nec 6500 dvd brenner i den bærbare som jeg brenner på, og det er en philips mx5700d tror jeg den heter, som jeg skal spille av filmene på. den skal støtte dvd+r, det har den gjort før og gjør fortsatt for jeg har prøvd andre ting. dvd'ene jeg har kjøpt er act storage 8x dvd+r. de var veldig billige, 39,- for 10, så det kan jo kanskje hende det har noe å gjøre Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Da kan det være platene som ikke er helt gode, har du noen andre platèr du kan prøve med? Lenke til kommentar
Psh Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Disse Act storage platene du nevner er fake YUDEN000 T02 , med særdeles dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Tror ikke jeg har noen akkurat nå, men jeg skal prøve imorra Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Funker vel ikke bare å kopiere over VIDEO_TS mappa. Må vel bruke ett progfram som fjerner kopisperra? Og noen spillere forlanger AUDIO_TS mappe (den skal være tom Edit: Når det gjelder om det er platene, så kan du jo bare prøve å spille den av på PCen etter du har brent Endret 15. november 2005 av JohnRichard Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Filmen funker ikke på pcen heller, men nå har jeg prøvd en Memorex plate, og den funka hvert fall skikkelig på pcen. Jeg får ikke testa den pga dvd spilleren min støtter bare dvd+r (philips mx5700d) og platen var en dvd-r. Men jeg vil tro det er platene :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå