Dumbo Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Vi har i matten 2MX en som har vært lærer på NTNU og han ga oss en oppgave: Code: |-------------| | | | |-------------| | | | | |-------------| Det som er at man skal trekke en strek gjennom alle linjestykkene, uten å krysse et linjestykke to ganger, linjestykket trenger ikke å være rette streker. Går denne oppgaven an ? Tegn figuren ned på papiret å prøv å se om dere får den til, får den ikke til selv.. Om noen får det til, vil de være så snill å legge ut løsningen da ? :razz: EDIT: boksen ble ikke slik som den skulle.. har ikke mulighet til å upploade bildet, men om dere trykker rediger, eller quote, vil dere se den slik den skal være [ Denne Melding var redigert av: Dumbo på 2002-08-28 21:48 ] Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Skjønte ikke helt jeg... er det di tre punktene som streken skal trekkes igjennom eller hva? Tegn det på MS paint og forklar litt bedre da!!! hater sånne stykker!!! driver en person helt KOKO Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Den 2002-08-28 16:07, Dumbo skrev:Vi har i matten 2MX en som har vært lærer på NTNU og han ga oss en oppgave: |-------------| | | | |-------------| | | | | |-------------|Det som er at man skal trekke en strek gjennom alle linjestykkene, uten å krysse et linjestykke to ganger, linjestykket trenger ikke å være rette streker.Går denne oppgaven an ? Tegn figuren ned på papiret å prøv å se om dere får den til, får den ikke til selv.. Om noen får det til, vil de være så snill å legge ut løsningen da ? :razz:EDIT: boksen ble ikke slik som den skulle.. har ikke mulighet til å upploade bildet, men om dere trykker rediger, eller quote, vil dere se den slik den skal være<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Dumbo på 2002-08-28 16:09 ]</font> Arrgghhh!! Jeg tror jeg har løsningen med får ikke lagt det ut på nett. :sad: Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Dan Hansen, kan du sende den i e-mail til meg ? [email protected] Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Den 2002-08-28 16:07, Dumbo skrev:EDIT: boksen ble ikke slik som den skulle.. har ikke mulighet til å upploade bildet, men om dere trykker rediger, eller quote, vil dere se den slik den skal være Bruk 'code'-tag rundt så får du fixed-font og korrekt mellomrom. Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Der ja, tusen takk, visste ikke om den der.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå