RiZLa Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Noen som har erfaringer med denne musen? Har bestilt den men lurer på om den er noe tess? Har hørt mange gode lovord.. men hva mener dere? Har lagt ut denne posten før, men den ble plutselig borte.. *hmm** Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Dette er den beste musen som noengang er blitt laget! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Den 2002-08-28 16:07, RiZLa skrev:Noen som har erfaringer med denne musen? Jeg har hatt musen i 1-2 mnd nå å er sykt fornøyd, konge reaksjon, mange knapper, god å holde i, veldig comfortable, digg scroll, omtrent alt er perfekt ved denne musen. Quote: Har bestilt den men lurer på om den er noe tess? Den er tess ja, den er bare best! Quote: Har hørt mange gode lovord.. men hva mener dere? Den beste musen til all-round-bruk, spilling og alt :smile:! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 *Vil ta selvmord pga alle, ikke bare forfattereren av denne diskusjon, men mange, som poster saker som er besvart mange ganger* les signatur Lenke til kommentar
Scap3r Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Den er tess ja. Det er nok den beste musa som er laget. Sier ikke bare pga at jeg har den sjøl, men fordi den er best ;D Har aldri "gluppet" følger bra med. God å holde Andbefales! Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 Der jeg bestilte musen sto det microsoft intellimouse explorer.. sto ikke noe om 3.0. Bildet så ut som det var 3.0. Ser de forskjellige ut? Kan jeg få feil mus? ;/ *Forvirret* Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 http://www.ardata.no En lokal sjappe.. ganske bra egentlig. minner om http://www.psdata.no faktisk! :smile: Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Den funker som bare det den, men jeg synes logitec sin dual optical glir bedre. Er mouse skatez det eneste alternativet, eller kan det være at musematta mi ikke passer til den. Jeg har en vanlig veldig bra filtmatte. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 må bare nevne at databutikken.com har musen til 320,- bulk, såklart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå