MiniMorz Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hellu.... dette er mitt første innlegg(tror jeg) så sorry hvis det er noe gale med det:P Uansett: Jeg skulle clocke cpuen min (celeron d 320 2.4) men, på grunn av hovedkortet mitt(MSI 65IM-V) så kan jeg ikke gjøre det... BIOSen er en Award som ikke har noe valg for å stille CPU klokke. Er eneste mulighet å kjøpe nytt hovedkort ? Hvilket 'rimelig' hovedkort er i såfall å foretrekke ? Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Heisan, og velkommen til forumet. DET beste soket 478 hovedkortet som er tilgjengelig nå er Asus P4C800E-DELUXE Det selges litt rundt omkring, men er påvei ut av markedet. Vil anbefale deg å ta en titt her: Komplett.no`s demovarer, 2 kort på lager(14/11/05 21:56) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120548&cks=PRL Mvh Espen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det beste rimelige HK for S478 handler du på lagersalg hos PS-Data. Her har jeg gjort mange gode kjøp.. bl.a. MSI i875p Neo-FISR.. MSI's svar på det gode Asus-kortet Npvk_x anbefaler. Det betalte jeg i sin tid litt over kr.200 for.. og er pt. "grunnstammen" i ett av de systemene jeg er mest fornøyd mht. pris vs. ytelse. (Tror jeg kommer til å ha vondt for å selge det).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå