Gå til innhold

Amobil.no: Bugs i forumet. på tide å rette på dem?

Anbefalte innlegg

Har noen ting som ikke fungerer. Syns det burde vært fikset på nå:

Mine innlegg fungerer ikke

Forumet (eller noe) setter meg opp på automatisk e-postvarsling. Når jeg stopper det finner den bare noe nytt å varsle meg om.

Var vel det. Ikke så mye, men det er utrolig irriterende at mine innlegg funksjonen ikke virker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jippi. nå funger mine innlegg! Men til gjengjeld har den slutet å varsle meg om PM :(

Er den automatiske e-postvarslingen fikset også? :)

5157398[/snapback]

Jeg har problemer med å poste ny tråd. Emne ruten og teksten er svak grå(as in greyed out), hvis jeg vil forhåndsvise gir forumet meg beskjed om at jeg må ha et emne med minst 3 ord (Jeg skrev 5 ord).

Post ikonene vises heller ikke.

Jeg har prøvd på 3 forskjellige maskiner med aldeles oppdatert WinXP home og pro, og både i IE og Opera.

Lenke til kommentar

Emnefeltet er grått hos meg også, men jeg får skrivd noe der. Ellers har ikke jeg noen problemer.

Men jeg blir stadig satt på automatisk e-postvarsling. Det er spam, enten dere mener det eller ikke :( Forstår at det tar litt tid å fikse på alt, men det har vel gått ganske lang tid nå... :)

Lenke til kommentar

Jeg savner en oversikt over forumkategoriene til amobil.no i forumet. Jeg er sjeldent i mer enn en eller to av underforumene til amobil etter at det nye forumet ble lansert. Før var jeg innom alle. Det hadde vært svært praktisk om dere kunne lagt en liten rute med linker til hver forumkategori. Leser jeg forumet uten å logge meg på finnes denne overikten, men logger jeg meg på, finnes den ikke... Er ikke dette litt bakvendt? En registrert bruker burde da får flere fordeler enn en uregistrert?

Edit: La ved noen skjermskudd for bedre å illustrere det jeg savner.

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...