Zeph Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Bilen skal inn på EU-kontroll snart og eg tenkte eg skulle høyre om det var noko eg kunne sjekke på bilen sjølv før eg sendte den inn. Bilen har ingen feil som eg kjem på eller har merka under kjøring, men det er mykje som kan skje utan at ein merker det. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Sjekk om du finner noe her.. Vegvesenet hadde kontrollskjema liggende ute før, men den linken jeg hadde til det funker ikke, men dem driver og gjør noen oppdateringer på sidene, så mye av funksjonaliteten er ute av drift i 2-3 uker.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Sjekk lys, dekk, at du har varseltrekant og at belter, vindusviskere/vask, at battteriet sitter skikkelig fast o.l . Svetter bilen litt olje så ta en grundig vask før visning. At den er ren og pen både i motorrom, kupe og utvendig vil gi et bedre inntrykk. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Vedlegget er standardskjemaet for PKK... Så har du noe å gå etter 7_Forskrift___gjennomf_PKK___vedl_3b_kseddel.pdf Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Vedlegget er standardskjemaet for PKK... Så har du noe å gå etter 5156334[/snapback] Den var det jeg lette etter, ja.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Kan dei klage på ein litt shabby tilkobling på batteriet til forsterkar? Og bakre eksospotta er festa med heimelaga patent etter at originalfestene rusta, den henger på, lager ikkje lyd og alt er der. Antar at eg må kople om igjen baklysa sånn at eg har tåkelys, og blått kupelys er vel ikkje heilt heldig? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Noen som vet hvor streng de er på hull i lydpotta? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Noen som vet hvor streng de er på hull i lydpotta? 5163720[/snapback] Det liker de ikke. Lenke til kommentar
exs Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Noen som vet hvor streng de er på hull i lydpotta? 5163720[/snapback] det blir en 2er feil det + at de ikke kan måle coen da Lenke til kommentar
pian Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hva med et manglende oppheng da, er det 2er feil også? Skrangler noe veldig men er jo ikke forurensende Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hva med et manglende oppheng da, er det 2er feil også? Skrangler noe veldig men er jo ikke forurensende 5166490[/snapback] Det er jo en sikkerhetsrisiko, anlegget kan jo løsne så det vil du få påpek på. Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 har en eksoslekasje som virkelig høres! men på eu kontrollen sa de ikke noe på det og de hadde tydelig vis klart å måle CO tror det er litt forskjellig hvor du lever bilen inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå