Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til å finne ny bil?

arobicRoy

Anbefalte innlegg

Jeg er straks 18 år. Da får jeg en bil til maks 200 000 kr, så jeg lurte på om noen har noen tips? Jeg vil gjerne ha en 4x4. Men pappa vil ikke at jeg skal ha en bil som går veldig fort eller er bil som er veldig dyr å forsikre. Skal forresten kjøpe brukt bil. Har folk noen tips. Har tenkt på Jeep Wrangler på grønn skilter, noen som vet noe om denne bilen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke bestemt meg for noe i det hele tatt kan være alt fra 106 str til range rover. Bensin forbruk er ikke så veldig viktig. Men må ha en bil som ikke er noe man forbinner med en rask bil. For det liker ikke pappa. Han vil heller ikke at det skal være så snobbete. Hvis noen skjønner hva jeg leter etter hadde det hvert veldig fint med noen tips.

Lenke til kommentar

Hilux, er ikke de ganske lange? Bor i byen uten egen parkering så blir kanskje litt vanskelig å finne plasser da.

Pappa vet dessverre hva en Cosworth er. Har prøvd å mase meg til en Quattro Sport også med 200 hk. Men han er desverre ikke så dum.

Takk for all hjelp hitill alle sammen. Er fortsatt veldig takknemlig for innspill.

Lenke til kommentar

Har 2,5l 155 hk? Noen som vet hvor mange NM? Og har 2,8l 192 hk eller noe sånt? Noen som vet 0-100 på disse?

Syns fatktisk den gammle passaten er er veldig pen.

Også lurte jeg på om det er sånn at når du forsikrer en vetran bil er det samme pris uansett alder, motor str og sånn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...