Pug Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Jeg laster end en fil fra nettet, og jeg lurer på hva sjansen er for at det er en fil med virus når størrelsen er på ca. 180 MB?? Har bare en trial versjon med mcafee, som er to uker gammel. Går det bra? Lenke til kommentar
Destro Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 mest sansynlig så har den trail versjonen de fleste vanlige/standar virusene som er ute å går! For 1 uke siden så hadde jeg Win95.chi den kom fra høyskolen som jeg går På. Oppdaget det ikke før jeg hade over 2000 infeserte *.exe filer . Men det var ingen problemer bare installerte NaV2002 så fikset det problemet. :razz: Lenke til kommentar
ponke Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 *At du trenger svar kjapt er helt unødvendig informasjon for oss, da brukere av forumet heller overser folk som tror at de er viktigere enn andre med sine "svar kjapt" spørsmål. Takk les signatur Lenke til kommentar
WRZ_rules Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Synes det er helt greit at noen ber om et kjapt svar. Om jeg kan hjelpe noen som ikke bare har et problem, men av en eller annen grunn også er i tidsnød så er det glimrende. Problemet på Hw er langt i fra bare feilposter ol., men en haug med surmagede asskissing brukere som er mer opptatt av om posten har for mange utropstegn !!!!!!! eller :grin: smileys, STORE BOKSTAVER eller forkortelser. TENK om man kan finne en skrivefiel :wink: Oh store lykke. Voks opp for pokker !!!!! Forøvrig så vil jeg tro at det virusprogrammet du har er rimelig sikkert, om du er i tvil så finnes det et par andre gratis alternativ. [ Denne Melding var redigert av: WRZ_rules på 2002-08-28 16:46 ] Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Stikk innom http://www.dinside.no og sjekk datadelen. De har links til en del gratis eller shareware programmer. Blant dem vil du finne et gratis antivirus program. Har ikke sovet på ca 30t så jeg er ikke i form til å begynne å lete etter linken.. sorry. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Tenk for en ideell verden dette hadde vært hvis alle leste den geniale teksten en finner vha linken i signaturen til kjello2 .. Og ja, jeg vet dette var off-topic.. Måtte bare kommentere.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå