Torjus Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 På grunn av cutenews så går #bg litt nedefor #footer, så lurer på hvordan jeg får fikset dette? Footeren virker som den skal på de andre sidene. (om meg, galleri...) Link: http://home.no.net/fuzzy2/ CSS: http://home.no.net/fuzzy2/style.css CN: Active News: <h2>{title}</h2> <h3>{date}</h3> <p>{short-story}</p> <div class="author"> <span class="right">[com-link]kommentarer ({comments-num})[/com-link]</span> </div> <br> Full story: <h2>{title}</h2> <h3>{date}</h3> <p>{short-story}</p> <p><em>{date}</em> - {comments-num} Kommentarer</p> Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg ville ha gjort om måten du presenterer nyheter (blogginnlegg) på. Hvorfor ikke legge en div rundt hele ingressen og bruker margin for å dytte nyhetene fra hverandre. <br> funker ikke spesielt bra til dette. Jeg kan ikke helt se om dette løser problemet ditt, men det kan jo forandres uansett i tillegg til at det er verdt forsøket. Det er i hvertfall magefølelsen min Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Ikke en enklere måte jeg kan gjøre det på? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Løysinga mi er ganske enkel: Hiv Cutenews så langt vekk som overhodet mulig! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Løysinga mi er ganske enkel: Hiv Cutenews så langt vekk som overhodet mulig! 5156860[/snapback] Why? Og vet veldig konstruktivt svar... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Løysinga mi er ganske enkel: Hiv Cutenews så langt vekk som overhodet mulig! 5156860[/snapback] Why? Og vet veldig konstruktivt svar... 5156875[/snapback] Kvifor ikkje bytte ut CN med eit skikkeleg publiseringssystem, som Wordpress eller Textpattern? Skjønner ikkje kvifor alle elsker Cutenews så mykje som dei gjer... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Løysinga mi er ganske enkel: Hiv Cutenews så langt vekk som overhodet mulig! 5156860[/snapback] Why? Og vet veldig konstruktivt svar... 5156875[/snapback] Kvifor ikkje bytte ut CN med eit skikkeleg publiseringssystem, som Wordpress eller Textpattern? Skjønner ikkje kvifor alle elsker Cutenews så mykje som dei gjer... 5156880[/snapback] Han ville ha et svar på et problem, ikke en anbefaling. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Noen som vet om en enkel løsning til dette problemet? Har lite lyst til å gjøre om hele nyhets systemet. EDIT: Hehe, det å sette footeren utenfor main hjalp Nå virker det som det skal Endret 15. november 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Heh, jeg satte også footeren utenfor #content (eller innholdet/teksten på siden da). Om borders på sidene i tilfelle bryter pga du har en <p> på slutten eller noe med 1em margin på bunn så kan du løse det ved å adde "padding-bottom:1em;" til hele #wrap. Det gjorde jeg iallefall.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 commentene ble litt bøgget med opera.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 commentene ble litt bøgget med opera.. 5158008[/snapback] I Firefox også. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Endel bruker CN (AJ Fork?) fordi det er lettere å sette opp og integrere i designet, Henrik Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 commentene ble litt bøgget med opera.. 5158008[/snapback] Jeg er klar over det: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...3entry5153643 Er takknemlig om noen kan hjelpe meg med akkurat det over (se link) Footeren er fikset som sagt... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Endel bruker CN (AJ Fork?) fordi det er lettere å sette opp og integrere i designet, Henrik 5158346[/snapback] Sant, men etter mi meining er dette eit særdeles dårlig argument. Når ein først skal setje seg ned å lage ei side, kan ein vel gjere det skikkeleg? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Joa, men wordpress var ei bitch å fikse, etter min mening. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Joa, men wordpress var ei bitch å fikse, etter min mening. 5161074[/snapback] Dèt er sant, iallfall viss man ikkje har gjort det før. Uansett, IRI-layoutet til Cutenews er jo heilt ufattelig forferdelig. AJ-Fork har fiksa litt på dette, men det er likevel ikkje i nærheita av kva du får om du veljer eit skikkeleg publiseringssystem. Endret 16. november 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå