Gå til innhold

shg.no pris på frakt og oppkrav

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller har shg.no rimelig høye fraktpriser? 140,- eks mva for en liten og lett sending i oppkrav synes jeg høres mye ut. Betaler jo 50 - 60,- mindre på komplett.

Ikke at beløpet er avskrekkende, men ser ikke helt grunnen til at shg.no skal ta mer i frakt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er helt enig, bestillte i går en Logitech G5 mus derfra. Denne kostet bare 452,- men pga frakt og noen andre greier (Posten Norge 125,- og Efterkravsgebyr 50,-) kommer det på 627,- tilsammen. men det er vel fortsatt litt billigere en det ville blitt på en annen nettbutikk.

Lenke til kommentar

Grunnen til at frakten er dyrere er fordi de ikke kan sende som Servicepakke når de er i utlandet. Derfor må de bruke Postens "Carry On", noe som koster mer enn Servicepakke.

Det er i grunnen ganske latterlig at det skal være vi som må betale den ekstrautgiften de får, på grunn av måten de har valgt å organisere seg.

Lenke til kommentar
Det er i grunnen ganske latterlig at det skal være vi som må betale den ekstrautgiften de får, på grunn av måten de har valgt å organisere seg.

5160073[/snapback]

Hæh? Jeg vil vel heller si at det er naturlig at kunden som velger å bruke shg betaler det det koster å få sendt pakken. Men kunden står jo selvsagt fritt til å handle et annet sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...