GalFisk Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Bare lurte på: Er det mulig å få denne linken til å sende deg til riktig side når du har postet i en diskusjon med flere sider? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 ... og kanskje at man blir sendt direkte til den siste siden, evt. etter noen sekunder? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 ...eller at man får opp det meldingen lover, og at den funker slik en hyperlink normalt gjør. Ellers burde det stå: 'klikk her for å begynne på nytt' :smile: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Dette er tatt opp før. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Samme har jeg iritert meg litt over.. Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 det var det første jeg reagerte på på dette forumet.. Enormt koselig hvis det er flere sider, så begynner jeg på begynnelsen osv. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Dette har jeg irritert meg over hve eneste gang !!! Hver så snill å la oss slippe den lange ventetiden det tar å komme fram til siste side... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Quote: Menkromsen skrev (2002-08-28 18:56):Dette har jeg irritert meg over hve eneste gang !!!Hver så snill å la oss slippe den lange ventetiden det tar å komme fram til siste side... Tar ikke såååå lang tid som du vil ha det til. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Et tips: Når du har skrevet melding, sender du den og trykker tilbake til den siste siden du leste (der meldingen din vil komme), så trykker du oppdater i nettleseren din og siste siden inkuldert din melding vil komme opp, uten unødvendige sidelesningerr :smile: Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: fondus skrev (2002-08-30 16:23):Et tips:Når du har skrevet melding, sender du den og trykker tilbake til den siste siden du leste (der meldingen din vil komme), så trykker du oppdater i nettleseren din og siste siden inkuldert din melding vil komme opp, uten unødvendige sidelesningerr :smile: Det virker ikke i frames-versjonen... :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå