Viggleik Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hei. Vet dere om noen plasser jeg kan finn fakta om indianere, jeg har googla det, men finner i spesielt mye. Jeg skal skrive en lite tekst om indianeren før og i dag på engelsk på grunnkurs, I was told to not exeed one page:P Takker for eventuelle linker eller lignende Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg går utifra at du søker etter Native Americans, og ikke indians. Er lett å gjøre den feilen nemlig. Uansett. Wikipedia har informasjon om så mangt, dette inkluderer også indianere. Fakta om indianere fra alle deler av det amrikanske kontinent. Indianere fra det vi idag kjenner som USA. Indianere fra det vi idag kjenner som Alaska. Alle linker viser til Wikipedia. Jeg må dog få advare om at wikipedia er et såkalt åpent leksikon, så aldri vær for sikker på at alt som står er 100 % rett. Dog pleier Wikiepdia å fungere til det meste. Du finner fakta om diverse andre indianerraser i mangel av et bedre ord, på wikipedia. Bare søk på Native Americans. Snorre Lenke til kommentar
Viggleik Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Nice, takker:P Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Du finner fakta om diverse andre indianerraser i mangel av et bedre ord... Indianerstammer kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå