Simma89 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hei. jeg får ikke lastet ned window update.. jeg går inn på www.windowsupdate.com og prøver å laste ned oppdateringene. den begynner å søke og finner to oppdateringer. Men når den har stått og lastet ned en stund kommer denne feilmeldingen: Følgende oppdateringer ble ikke lastet ned: Oppdatering for Windows XP (KB898461) Valideringsverktøyet Windows Genuine Advantage (KB892130) hvorforvil ikke maksinen laste de ned?? er det noe jeg kan gjøre for å få lastet ned oppdateringene?? jeg har prøvd å gå på Window update på startmenyen det funker heller ikke. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 "Valideringsverktøyet Windows Genuine Advantage" dette er den nye antipirat patchen fra Microsoft som gjør at "pirat" lisenser ikke får andre oppdateringer enn sikkerhetsoppgraderinger . OM du har en "lovlig" lisens så må du validere denne under Windows Update . Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 og det vil si?? Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 hvordan validerer jeg?? Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) hvordan validerer jeg?? 5153136[/snapback] Har du kjøpt windowsversjonen eller er helt sikker på at den er lovlig? valideringen skjer automatisk av updateprogrammet... funker ikke dette er ikke serienummeret du har brukt godkjent... typisk for piratversjoner... Endret 14. november 2005 av vidarv Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 er ikke helt sikker.. jeg har kjøpt den. den er lovlig (tror jeg). hva skal jeg gjøre da?? og hvis det ikke er lovlig hva skal jeg gjøre da?? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Har du registrert versjonen din. Hvis du ikke har firma lisens tror jeg den må registreres for at du skal få oppdatering, i hverfall hvis det har gått en tid etter at den ble innstallert. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 jeg har funnet ut at min XP versjon er kjøpt.. hva må jeg gjøre da for å få lastet ned oppdateringene? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Den "windowws Genuine Software" skal lastes ned automatisk, og du vil få opp dette når du skal oppgradere... Prøv å legg til *.microsoft.com i klarerte/sikre web områder i alternativer for internet. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 hvor skal jeg legge til den microsoft greia?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå