Gå til innhold

ønsker kamskjell mobil

cam_

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker en ny telefon. Jeg vil ha en kamskjell telefon som er fin å se på. Jeg vil ikke ha en plastikk-telefon, har lyst å føle at det er litt kvalitet over telefonen. "Utseendet" på telefonen teller mest, men ellers så...

Funksjoner:

-Kalender: ja, den kan godt være avansert.

-MMS: ja

--JAVA: klarer meg uten

-Email klient: har aldri brukt..klarer meg uten.

Form:

-Klapp

-Vekt: kanskje 90 g?

-Antenne: spiller ingen rolle om den er integrert eller ikke

-"Støt/sprut/støv-sikker": nei

Skjerm:

fargeskjerm.

-Touchscreen: nei

Pris:

Jeg har ikke satt meg en prisgrense. Det som er viktig er at man får valuta for pengene. Om telefonen ikke koster kjempemye så er det bra, men jeg gidder ikke kjøpe en billig tlf fordi den er billig. Jeg skal ha det jeg skal ha.

Diverse:

-Merke: jeg har kanskje fått sansen for samsung?...men jeg vet ikke mye. Jeg har sony ericcson nå og er fornøyd med den.

-Kamera: ja

-Videokamera: ikke nødv.

-Infrarød port: klarer meg uten..

-Blåtann (Bluetooth): ok, men ikke noe krav

-Minnekort?: nei

-MP3: nei

-Radio: ja, men vet at det er mange fine mobiler som ikke har radio så det går greit uten også.

-Triband: ja

-Batterilevetid: litt Viktig

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag?

skriver mye meldinger, prøver å kutte ned på ringing. tar bilder en gang i blant og sender med mms. tar ikke bilder for å ta bilder, jeg har digitalkamera som jeg bruker til det. tidsur bruker jeg mye, og alarm. Liker at det vises bilde når jeg får melding og når det ringer på den tlf som jeg har nå, sony ericcson 710. Jeg er veldig fornøyd med denne tlf.. Jeg hadde vært fornøyd med en ny telefon som var helt lik denne bare klapp.

Takk. :love:

Endret av cam_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja du burde kunne finne deg en tilfredstillende telefon.

Jeg har to forslag til deg.

Først ut er favoritten min:

Sony Ericsson Z250i

Denne har alt det du vil ha. Radio mangler den merkelig nok, men mp3-spiller har den. :D

Noe som er spesielt kult med denne er diskolys i blått som blinker i takt med ringelydene. I tilleg til å være en fin telefon å se på kan du bytte deksler på den. Det er egentlig viktig, for du kan fort bli lei av bare en farge. Hadde jeg vert deg hadde jeg valgt denne. Gir veldig mye for pengene. Spørsmålet er om du liker designet. Denne koster nå ca. 1700 kr.

Den andre jeg kan nevne er Siemens Cl75

Dette er en designtelefon som er rettet spesielt mot jenter. Så viss er gutt, kan den vel være litt for femi. Ellers har den også alt du trenger, og prisen ligger på ca. 1500.

post-53511-1131989390_thumb.jpg

post-53511-1131989600_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...