maradona Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Holder det at jeg har SP1 og 2 på en cd, og innstalerer de, pluss brannmur osv, før jeg kobler meg på internett og laster ned det som måtte mangle av sikkerhetsoppdateringer? Endret 14. november 2005 av maradona Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Burde holde lenge. Lenke til kommentar
snole Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det som er best, er å slipstreame SP2 inn på en ny XP CD. Da får du en rein installasjon av XP m/SP2. Men du kan installere XP, slå på brannmur, koble deg på nett og hente updates. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Takk takk! Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 En liten tilleggs-opplysning: Du trenger ikke å installere SP1 før SP2. SP2 inneholder alle fiksene i SP1. Det blir "smør på flesk"... Hvis du er interessert eller en "avansert bruker", kan du lese mer i guiden min. Se lenke i signatur Lenke til kommentar
maradona Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Den kan bli nyttig, ja. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå