Azzido Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg kjørte til jobb her om dagen og kom over denne soloppgangen... heiv opp min Se K750i (mobil) og tok dette bilde i ca 60km/t syntes det blei utrolig bra med tanke på at det blei tatt ut av frontruta på bilen osv som jeg kjørte... bilde er beskjært litt siden b stolpen og en tak spoiler kom litt i veien... var et utrolig syn... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 alt for kornete bilde, og uskarpt. pluss at det er en del skeivt. velter på en måte "nedover" på venstre side. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg kjørte til jobb her om dagen og kom over denne soloppgangen... heiv opp min Se K750i (mobil) og tok dette bilde i ca 60km/t 5152946[/snapback] Jeg syntes også at det var et fantastisk syn. Sett fra bildet da. alt for kornete bilde, og uskarpt. pluss at det er en del skeivt. velter på en måte "nedover" på venstre side. 5207019[/snapback] Og vegis, bildet er tatt innen fra en bil med en mobil og i 60 km/t. Sier det deg noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå