-Teddy- Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Hvordan lager man egentlig ikoner i det hele tatt? Har begynt å tegne noen for hånd og mulig scanne de inn / ta bilde av de og legge inn på pc'en, er det en grei løsning? En ting til; hvordan får man egentlig ikoner til å speile seg selv og få det til å se bra ut? Er det bare å duplicate layeret, snu det opp ned, flytte litt på det og legge på en gradient? Slik som Polecat har gjort med ikonene sine i invasjonsskinnet her: http://www.paradoxia.org Lurte bare på om det var noen slags "ferdiginstilling" eller "automatisk" greie for det. EDIT: Bruker Photoshop. Endret 14. november 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) slenger dette i mine innlegg for jeg lurer akkurat på det samme. Endret 14. november 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Her Edit: Oops, jeg leste visst ikke godt nok Endret 14. november 2005 av bror_bror Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 måten du beskriver -Teddy- er helt korrekt ja. ingen ferdigtriks i PS så vidt meg bekjent, er ikke bare å klikke på kult design knappen så er det gjort vettu. Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Du kan legge dette som en action når du først gjør dette, så går det fort neste gang! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Du kan legge dette som en action når du først gjør dette, så går det fort neste gang! 5153135[/snapback] Mkay, hvordan lager man en "action"? -- Lurer nå litt på en ting; Hvordan lager jeg egentlig ikoner? Noen som har noen tips eller egne erfaringer? Jeg lurer jo på å tegne for hånd og deretter behandle ting litt i PS, er det en grei måte? Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Action Nå er det jo mage metoder å lage ikoner på, men slik som du beskriver høres greit ut det. For meg ihvertfall Kanskje du finner no du synes ser bra ut her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå