Gå til innhold

EOS 5D fra SMG?

Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt 5D fra SMG? De står med dato 6. desember. De sier de er norges største på Canon og skal få først fra Canon Norge, men har bare fått inn en 5d! Er norge nedprioritert av Canon sentralt eller er SMG nedprioritert av Canon Norge?

Frustert ex 20d bruker....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har kjøpt 5D fra SMG? De står med dato 6. desember. De sier de er norges største på Canon og skal få først fra Canon Norge, men har bare fått inn en 5d! Er norge nedprioritert av Canon sentralt eller er SMG nedprioritert av Canon Norge?

Frustert ex 20d bruker....

5152549[/snapback]

Jeg hadde min i bestilling fra SMG, men ga opp den 3. november da datoen flyttet seg til 6. desember. Men heldigvis så hadde vi en avtale med Interfoto så jeg kjøpte den siste de hadde igjen der. :)

Ser at både Ingram Micro og Scribona også ikke har noe "riktig" dato enda.

Så tror nok SMG etc blir nedprioritert av Canon på akkurat kameraer.

Lenke til kommentar

Hmm... trodde 5D begynte å bli lagervare de fleste steder nå. Vi har tre stykker (norsk utgave) i butikken der jeg jobber (når jeg gikk tidligere i dag), og etterspørselen har absolutt begynt å dabbe av. Og det er ikke på grunn av prisen for den tror jeg er best i Norge (nei, jeg sier IKKE hvor jeg jobber da det er snikreklame. Dette er ment utelukkende som informasjon om 5D og etterspørsel).

andreash: Hvordan fikk du kjøpt en 5D fra Interfoto (Nikon)? :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...